AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #1 Del Skrevet 5. mai 2023 Eller hadde dere bestemt navn på forhånd? Hva er dine favorittnavn på jenter og gutter? Har du valgt disse navnene på barna dine, eller gikk dere for et annet navn? Anonymkode: 61707...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Del Skrevet 5. mai 2023 Hadde flere navn på lista og bestemte meg noen dager etter at hun var født. På lista sto: Aurora, Liv, Regine og Ylva. Endte opp med Regine Anonymkode: ea3de...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #3 Del Skrevet 5. mai 2023 Hadde tre navn som vi valgte mellom da baby kom. Anonymkode: 1c1d8...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Del Skrevet 5. mai 2023 Nei. Vi hadde bare ett navn, men var begge åpne på at vi måtte se og kjenne på om det var rett navn etter han var ute. Så vi hadde liksom døra åpen mtp å ombestemme oss, men egentlig ikke. I og med at vi bare hadde det ene navnet. Anonymkode: d8616...601 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 5. mai 2023 #5 Del Skrevet 5. mai 2023 Jeg trodde vi hadde bestemt navn på forhånd, men endret dette da vi så baby 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #6 Del Skrevet 5. mai 2023 Hos oss ble det bestemt tidlig i svangerskapet, hadde egentlig klart til både jente og gutt før vi fikk vite kjønn på ordinær ultralyd. Hvis jeg får en til står nok Matilda, Juni, Inga for jenter og Alvin, Helmer, Jasper for gutter på min navneliste. Anonymkode: da877...32c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Del Skrevet 5. mai 2023 Ja, og det ble ikke det vi hadde på lista noen av gangene 😅 Anonymkode: 4d5c2...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #8 Del Skrevet 5. mai 2023 Vi har stått igjen med to navn, bestemt oss for et hovednavn, men ønsket å se baby før vi bestemte oss helt Det vi tenkte før baby kom ut ble babyens navn hver gang Anonymkode: 27390...04a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #9 Del Skrevet 5. mai 2023 Bestemt på forhånd. Anonymkode: 48ab0...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå