*nordby* Skrevet 5. mai 2023 #1 Skrevet 5. mai 2023 Heisann alle sammen! Jeg skal være fadder og ønsker å gi en skikkelig fin dåpsgave. Dette barnet er tredje i flokken, og jeg ønsker gjerne å gi noe som de andre ikke har fått. Vurderer OBOS-medlemskap også, eller blir det bare teit? Håper på noen forslag! :)
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #2 Skrevet 5. mai 2023 Ville ikke satset på OBOS-medlemsskap når man ikke vet hvor vedkommende kommer til å bo i voksen alder. Det blir jo litt dumt hvis vedkommende flytter nordover i landet og ikke får bruk for det. Hvis det er en friluftsfamilie synes jeg personlig at f.eks inngravert kniv er veldig fint. F.eks denne er flott og kan bestilles med gravering på blad: https://www.brusletto.no/friluft/turkniv/brusletto-nansen Her er også en kniv med slire med detaljer i sølv: https://www.lillegullkorn.no/products/eventyrkniven-brun?gclid=Cj0KCQjw0tKiBhC6ARIsAAOXutnHmU-XLJPojJfibfLE79YUDpHnyFbyCd506wRWgFr_BJcPDVeIcakaAt5UEALw_wcB Ellers hvis det er jente er det fint med smykke som også kan brukes i voksen alder. Anonymkode: f6b0d...f6d 1
Livetshemmelighet Skrevet 5. mai 2023 #3 Skrevet 5. mai 2023 Vi fikk tursekk, sitteunderlag, matboks og termos x2 (altså fra to forskjellige) og det satte vi stor pris på og var noe vi får bruk for uansett oppgjennom selvom det ble dobbelt opp 😁 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 I dåpen til sønnen min savnet jeg det klassiske sølvet. Synes det er så mye fint sølv til dåpsbarn. Vi fikk et nydelig album med forsiden i sølv med navnet hans inngravert 🥰 utover det var det mye bøker (?), og bruksting som kopper og kar i silikon. Kjekt å ha, men ikke noe vi kan ta frem når han blir stor og vise liksom.. Anonymkode: bcff0...cf2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå