AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #1 Skrevet 4. mai 2023 Hei jeg er redd for at jeg kan være gravid.. veit man skal ta test men her er greia. Jeg har nylig startet på p plaster og legene sier at jeg har fortsatt en sjanse på og bli gravid pga medisiner så er allerede en liten risiko der. Jeg har helt siden jeg startet (4 uker siden ish) hatt ubeskyttet sex. Jeg har nå veldig ømme bryster og store pluss må på do hele tiden. Grunnen til at jeg ikke har tatt en test enda er pga da gjør jeg kjæresten redd og han får tanker osv. men spørsmålet er: når skal jeg evt ta en test når jeg går på p plaster? Har ikke hatt mensen på lenge så blir usikker. Anonymkode: e2a87...883
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2023 #2 Skrevet 4. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei jeg er redd for at jeg kan være gravid.. veit man skal ta test men her er greia. Jeg har nylig startet på p plaster og legene sier at jeg har fortsatt en sjanse på og bli gravid pga medisiner så er allerede en liten risiko der. Jeg har helt siden jeg startet (4 uker siden ish) hatt ubeskyttet sex. Jeg har nå veldig ømme bryster og store pluss må på do hele tiden. Grunnen til at jeg ikke har tatt en test enda er pga da gjør jeg kjæresten redd og han får tanker osv. men spørsmålet er: når skal jeg evt ta en test når jeg går på p plaster? Har ikke hatt mensen på lenge så blir usikker. Anonymkode: e2a87...883 Men i alle dager da, det er jo kun en test som vil vise om du er gravid eller ei, det er vel bare å gjøre det Anonymkode: d88a7...801
Annonym_ung Skrevet 4. mai 2023 #3 Skrevet 4. mai 2023 Glemte og skrive at om noen har tips og evt hva jeg kan si til kjæresten på best mulig måte
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #4 Skrevet 5. mai 2023 Annonym_ung skrev (12 timer siden): Glemte og skrive at om noen har tips og evt hva jeg kan si til kjæresten på best mulig måte Om testen er positiv, så er det vel bare til å si det til kjæresten din? «Jeg er blitt gravid til tross for prevensjon». Snakk sammen. Om dere er usikre og lurer på om dere skal beholde, kontakt Amathea. Anonymkode: c930c...4c6 1
Annonym_ung Skrevet 5. mai 2023 #5 Skrevet 5. mai 2023 Tusen takk den måten og gjøre det på høres veldig bra ut, da skal jeg prøve på det☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå