AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Så månedene fløy avgårde og jeg er tilbake i jobb. Har vært det noen måneder allerede men føler meg aldri uthvilt eller fokusert. Har fått en ny krevende jobb som gjør at jeg må være fokusert men sliter virkelig. Føler jeg blir lett distrahert eller fjern. Glemmer hvor jeg var og må begynne på nytt. Skjer stadig at jeg får beskjed om "ja men det sa vi jo i går, det ble vi enige om forrige uke" og jeg husker seriøst ingenting! Får så dårlig samvittighet at jeg ikke klarer å yte maks, jobber jo også redusert pga amming. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men blir det bedre? Anonymkode: 913c0...90f 1
Jumbojet30 Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Føler med deg! Men det blir som regel bedre når rutinene er på plass. Det er jo en stor omveltning. Får du luftet dette med leder og kollegaer så kan du kanskje bli møtt med mer forståelse for at du må høre en ting to ganger? Samfunnet legger mye til grunn at vi skal være «oss selv igjen» etter fødsel og permisjon. Men vi sover mindre, bekymrer oss mer og kroppen er ikke som den en gang var. Ikke vær hard mot deg selv nå, det blir som sagt bedre! Hilsen tobarnsmor
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Mine er 2 og 5, og fremdeles ikke så mye bedre Er fremdeles dårlig med søvn, lite hvile hjemme, helgene er mer slitsomme enn avslappende og tapper mer enn de gir, etc. Er mer det at man blir vant til det selv. Og lærer seg å notere absolutt alt hele tiden, og aldri noen sinne satser på at man klarer å huske selv de mest basice tingene. Anonymkode: e4d07...aa3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Det kan veldig godt bli bedre! For min del hadde mer stabil søvn MYE å si. Rotete søvn og underskudd gjør ikke akkurat underverker for konsentrasjon eller hukommelse Anonymkode: c7eb1...dcb
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Tar du notater i møter? Siden de sier «men det sa vi jo igår». Setter du opp deadlines og alarmer til deg selv? Hvorfor huske på ting du ikke må tenker jeg Anonymkode: d4184...855
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå