Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg delammer men prøver å gi minst mulig erstatning, og ligger på rundt 400ml daglig. Igår fikk hun 300 ml, og siste flaske kl 18:30.

På natten pleier jeg sjekke bleie for den er ofte svært full av tiss, og jeg bytter derfor. Inatt var den så og si tørr, litt tiss men svært lite i forhold til hva det pleier å være - selv om jeg ammet mye hele kvelden og natten. Slik var det helt frem til hun fikk erstatning kl 08. 

Hun pleier bli veldig grinete/frustrert om hun er sulten og ikke får mat med engang, og sier tydelig fra. Hun virket veldig fornøyd etter amming inatt og la seg til å sove igjen fort, uten å vise tegn til å være sulten. Kan hun likevel være dehydrert siden det ikke var noe tiss i bleien på over 10 timer? 

Anonymkode: 47e62...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke tro det nei. Om hun er i fin form og har spist godt så er hun ikke dehydrert 

AnonymBruker
Skrevet

Vær obs! Hun kan få i seg for lite, og bli slapp og sløv. Tørre bleier er et faresignal. Jeg ville gitt ekstra for sikkerhets skyld.

Anonymkode: cceb0...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammelt er barnet? Har hun fått feks. vaksiner eller vært utsatt for noe annet som gjør henne litt påvirket? Mitt eldste barn hadde veldig få våte bleier etter å ha tatt en av vaksinene. Det varte to-tre dager, selv om jeg ammet like som før. Hvis der vedvarer og du er bekymret er det nok lurt å ringe legekontor/helsestasjon og forhøre seg ❤️☺️

Anonymkode: 053b3...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...