AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Del Skrevet 2. mai 2023 Skulle selge noe på finn.no, og hun som ønsket å kjøpe varen skrev dette til meg da hun ikke var enige med meg om hvordan pakken skulle sendes. Er det latterliggjøring av meg? Anonymkode: 0ddd1...ee3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Del Skrevet 2. mai 2023 Betyr bare herregud. Om det er positivt eller negativt må du vurdere selv om du ikke viser hele samtalen. Anonymkode: 53e62...e7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 2. mai 2023 #3 Del Skrevet 2. mai 2023 Aner ikke de sier det på Red Dead Redemption 2 også Oh lord of heaven ett eller annet 🙂 Good Lord er det noe som heter også tror jeg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 2. mai 2023 #4 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg bruker det som regel når jeg er lettere oppgitt, på samme måte som jeg ville ha brukt "å herregud". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Del Skrevet 2. mai 2023 Når jeg bruker det er det tett opp mot latterliggjøring ja, eller at jeg er svært oppgitt Anonymkode: a0835...c86 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Del Skrevet 2. mai 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Betyr bare herregud. Om det er positivt eller negativt må du vurdere selv om du ikke viser hele samtalen. Anonymkode: 53e62...e7a Da mente hun "herregud", fordi jeg nølte med å sende kjøpet hennes med den frakten hun ønsket, og som jeg ikke hadde krysset av for i annonsen. Veldig uhøflig og umodent å skrive noe slikt til fremmede folk som svarer deg høflig. Ts Anonymkode: 0ddd1...ee3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Del Skrevet 2. mai 2023 Ja en slags latterliggjøring. Blir som å rulle med øynene, signalisere at hun syns du er vanskelig eller vrang Frekt Anonymkode: 5bc90...e27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Del Skrevet 2. mai 2023 Oppgitt, ja. Anonymkode: bc562...e18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snickersogtwist Skrevet 2. mai 2023 #9 Del Skrevet 2. mai 2023 Forsiktig med slikt, er flere som har blitt svindlet på denne måten i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Del Skrevet 3. mai 2023 Snickersogtwist skrev (10 timer siden): Forsiktig med slikt, er flere som har blitt svindlet på denne måten i det siste. Hva mener du? Ts Anonymkode: 0ddd1...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå