Gå til innhold

Menn som stirrer…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Man kan også slutte å kle seg i tynn og shiny lycratights som er dratt helt opp i rumpa. Kombinert med kort sportstopp så ber man jo om å bli glant på hvis man ser bra ut…

Anonymkode: 54335...b82

Jeg ser tynnere ut i tights og da disser ikke rumpa. jeg hadde blitt stirret på uansett 

Anonymkode: e4635...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man kan også slutte å kle seg i tynn og shiny lycratights som er dratt helt opp i rumpa. Kombinert med kort sportstopp så ber man jo om å bli glant på hvis man ser bra ut…

Nah. Det er ingen unnskyldning å ikke ha folkeskikk. 

Selv bibelen sier at om du ikke klarer å la være å stirre så kan du fjerne dine egne øyne. 

Om vi skal begynne å gi frikort til dårlig oppførsel basert på antrekk, så er veien til full nikab ganske kort. 

Anonymkode: 2a301...b7c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Tøvftta said:

En av grunnene til at jeg ikke orker treningssenter.

Og til de som mener vi ikke skal bruke tights eller tettsittende klær, det er lettere og mer komfortabelt å trene når man har på seg tights.

Så hvordan klarer vi menn å trene uten dette da? Er jo lettere å løfte lette vekter og eller løpe kortere. Hva så? Realiteten er at det er mer praktisk å være kledd sexy og deilig når det er en mann dere er interessert i der. Også lettere å få likes og followers på instagram sånn. Slutt og skap dere :)

Anonymkode: c01c7...029

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ekstremt dette ble fra begge sider da.

Jeg tror dette er et av tilfellene der «litt er OK». Eksempel: Hvis tredemøllene der jeg løper står bak ellipsemaskinene hvor mange kvinner trener, kan jeg ikke se til siden for å unngå å se på rumpa til kvinnene som er der. Det er forskjell på det, og å gå på et treningssenter for å stirre på jenter i tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirring er en uting. 

Men du bør være obs på at ting kan også føles som stirring når det ikke er det. Når jeg står på butikken og plukker epler, så vandrer blikket mitt rundt i butikken. Da er det fort gjort å få øyekontakt med 2-4 stk iløpet av 5 sekund, uten at man tenker over det. Når jeg da handler videre og lusker rundt i butikken mens jeg ser meg rundt, så kan jeg fort få øyekontakt med 3 av de samme igjen, uten at man tenker over det. Og så står jeg i kassa og venter mens jeg ser meg rundt, og vipps har jeg fått øyekontakt med 2 av de samme igjen. Og jeg har blitt stemplet som en "stirrer" av disse 2, selv om jeg bare er en unnskyldig kar som tilfeldigvis har møtt et vandrende blikk 3 ganger på rad med vedkommende. Ironisk nok har også disse 2 gjort det samme med meg, men jeg er jo mann så....

Når man trener på treningssenter så blir man stående i ro med å utføre repetisjoner på "autopilot". Da er det ikke uvanlig at man har et vandrende blikk rundt i lokalene, gjerne der et tomt blikk "hviler" på objekter og andre personer. Det er som sagt et tomt blikk. Han som har blikket mot deg registrer ikke engang at han ser på deg, og/eller registrer ikke hva du gjør. Blikket bare "henger" på deg ubevisst. Uansett om du er mann eller kvinne eller betjening eller en yogamatte eller en dodør. Derfor tror jeg mange føler seg "sett" og "stirret" på mer enn hva som forekommer. Særlig hvis man er bevisst på stirring på forhånd.

Igjen, bevisst stirring er en uhøflig uting som ikke bør forekomme, men vær obs på fare rundt tomme og vandrende blikk. Sistnevnte skjer alle, også deg. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig befriende å være en stygg dame på treningssenter :) Man slipper nettopp dette her.

Anonymkode: be580...752

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så hvordan klarer vi menn å trene uten dette da? Er jo lettere å løfte lette vekter og eller løpe kortere. Hva så? Realiteten er at det er mer praktisk å være kledd sexy og deilig når det er en mann dere er interessert i der. Også lettere å få likes og followers på instagram sånn. Slutt og skap dere :)

Mange menn trener i tights, jo. Skiløpere, syklister, aktive mosjonistløpere osv har ofte på seg trang tights.

Anonymkode: be580...752

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er jo lettere å løfte lette vekter og eller løpe kortere… Hva mener du med det?

At du løfter lettere vekter og løper kort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Tøvftta said:

Er jo lettere å løfte lette vekter og eller løpe kortere… Hva mener du med det?

At du løfter lettere vekter og løper kort?

At å gjøre ting lettere ikke nødvendigvis er noe poeng når man skal trene. Idiotisk å påstå at man bruket tights for at det er lettere å trene i det. Nei, du vet du ser bedre ut i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At å gjøre ting lettere ikke nødvendigvis er noe poeng når man skal trene. Idiotisk å påstå at man bruket tights for at det er lettere å trene i det. Nei, du vet du ser bedre ut i det.

Så du vet hvordan jeg ser ut og tror jeg ser best ut i tights? 

Det er ikke alle som ser bedre ut i det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Da må du ikke kle deg så sexy, i stramme tights eller whatnot. Gå i svette joggebukser en str. over det du vanligvis bruker. Problem solved ;) 

Anonymkode: b00b0...9b0

Går i treningstights og stor t-skjorte. Tro meg, jeg kler meg ikke sexy.

So problem is men. 

Anonymkode: e8644...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

ts her!

Dette ble jo veldig voldsomt, selvsagt aller mest fra han som mener at jenter ikke kan løfte imponerende vekter - og er på treningssenter for å tilfredstille øynene til menn 🙂 Han om det!:) Ønsker heller ikke å ta utgangspunkt i at han er den stereotypiske mann, men er slike menn jeg refererer til hvis han ikke skjønte det selv.. 
Hvordan jeg kler meg på treningssenter er privat sak, og noe jeg gjør for min egen del. Jeg kan trene både i baggy klær - fett hår og usminket, og jeg kan trene i tights og sportsbh hvis det er det jeg føler meg mest komfortabel i før jeg reiser. Jeg har hvertfall ALDRI tenkt «hvordan skal jeg kle meg mest mulig sexy for menn i dag». 

Ser selvsagt også poenget til Bombasi, og er heller ikke dette jeg mener.. Alle kan få ett stirrepunkt uten å faktisk se hva man selv ser på, og man kan se seg rundt. Men disse som søker intenst øyekontakt, følger etter deg på apparater og generelt lager en ukomfortabel stemning, er de som jeg føler er problemet.. Har nettopp byttet senter da gifte menn sendte upassende meldinger, jeg har og selv samboer noe som var godt kjent på mitt tidligere senter,  og når det blir mange nok som har sendt melding «så deg på trening i dag, nesten så jeg ikke fikk gjort økta mi» etc, så blir det ukomfortabelt - synes jeg 🙂 

Men er også avhengig av å trene på visse type sentre i forhold til å få løftet med konkurranse utstyr og på en liten plass - så begynner det å vannes ut med muligheter.. Og når det samme har skjedd ila 4 uker på nytt senter, så trengte jeg bare å blåse ut egentlig😛

Anonymkode: 21a09...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Er glad jeg trener hjemme, jeg! :ler:

Anonymkode: bebec...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...