AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #1 Del Skrevet 1. mai 2023 De har sittet på TikTok hele helgen📱 Anonymkode: 31a2f...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #2 Del Skrevet 1. mai 2023 Dytt Anonymkode: 31a2f...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #3 Del Skrevet 1. mai 2023 Har hørt mye fint om The quiet girl. Anonymkode: 0ca49...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #4 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har hørt mye fint om The quiet girl. Anonymkode: 0ca49...870 Den var mitt tredje alternativ faktisk. Men tiden passet ikke👎 Anonymkode: 31a2f...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 1. mai 2023 #5 Del Skrevet 1. mai 2023 Beau is Afraid (Beau Is Afraid (2023) - IMDb) er på kino mange steder nå. Den har fått blanda kritikk men regissør og skuespillere er veldig gode og regissør Ari Aster er ikke en som følger gamle formater når han lager film. Av de du nevner hadde jeg valgt Lunana. The Whale er veldig trist og med en treg handling som kun skjer på ett rom. Hvis The Banshees of Inisherin (The Banshees of Inisherin (2022) - IMDb) fortsatt går på kinoen nær deg hadde jeg valgt den. Den er annerledes, koselig og veldig morsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #6 Del Skrevet 1. mai 2023 The whale. Veldig mye fatshaming ute å går. Unger har godt av å se en tjukkasfilm! Anonymkode: 4c3fc...f4b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #7 Del Skrevet 1. mai 2023 Polyester skrev (13 minutter siden): Beau is Afraid (Beau Is Afraid (2023) - IMDb) er på kino mange steder nå. Den har fått blanda kritikk men regissør og skuespillere er veldig gode og regissør Ari Aster er ikke en som følger gamle formater når han lager film. Er den spøkelse? Ene jenta blir litt redd det. Eller bare tøysespøkelser? Anonymkode: 31a2f...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 1. mai 2023 #8 Del Skrevet 1. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er den spøkelse? Ene jenta blir litt redd det. Eller bare tøysespøkelser? Anonymkode: 31a2f...e79 Nei, det er ikke en skrekkfilm men den er mareritt-aktig noen steder i filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #9 Del Skrevet 1. mai 2023 Polyester skrev (4 timer siden): Nei, det er ikke en skrekkfilm men den er mareritt-aktig noen steder i filmen. Ok👍 Anonymkode: 31a2f...e79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2023 #10 Del Skrevet 7. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 1.5.2023 den 14.46): The whale. Veldig mye fatshaming ute å går. Unger har godt av å se en tjukkasfilm! Anonymkode: 4c3fc...f4b Hele filmen er jo bare fatshaming, så hvordan det liksom skal være positivt forstår jeg ikke. Anonymkode: ad692...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #11 Del Skrevet 8. mai 2023 Fatshaming er jo ikke bare dumt Anonymkode: d4b9d...149 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #12 Del Skrevet 8. mai 2023 The Whale! Så den hin dagen og fy fader, er sjeldent jeg gråter av film, men den fikk jeg virkelig vondt av. Fantastisk bra spilt av Fraser og veldig engasjerende film, sånn man bare må sitte en stund etterpå og bare prosessere. Til de som mener filmen i seg selv er fatshaming - se filmen før dere uttaler dere... Joda, jeg stusset litt første minuttet, ettersom det kunne fremstå litt komisk, men filmen tar virkelig det mentale aspektet ved hovedpersonen på alvor og han er fullstendig menneskelig, slett ikke noen komisk stereotyp. Jeg tror veldig mange har godt av å se den filmen og faktisk få litt empati for folk i den situasjonen! Anonymkode: 6b9c1...3ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2023 #13 Del Skrevet 9. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): The Whale! Så den hin dagen og fy fader, er sjeldent jeg gråter av film, men den fikk jeg virkelig vondt av. Fantastisk bra spilt av Fraser og veldig engasjerende film, sånn man bare må sitte en stund etterpå og bare prosessere. Til de som mener filmen i seg selv er fatshaming - se filmen før dere uttaler dere... Joda, jeg stusset litt første minuttet, ettersom det kunne fremstå litt komisk, men filmen tar virkelig det mentale aspektet ved hovedpersonen på alvor og han er fullstendig menneskelig, slett ikke noen komisk stereotyp. Jeg tror veldig mange har godt av å se den filmen og faktisk få litt empati for folk i den situasjonen! Anonymkode: 6b9c1...3ce Er du bergenser? Anonymkode: 33366...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2023 #14 Del Skrevet 15. mai 2023 AnonymBruker skrev (På 9.5.2023 den 18.35): Er du bergenser? Anonymkode: 33366...615 Ja 🤗 Anonymkode: 6b9c1...3ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå