Gå til innhold

Noen som har bodd på hoteller som har rykte på seg for å spøke, og som har opplevd noe uforklarlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart på en jobbreise og må i den forbindelse bo 2 netter på et av hotellene i Norge som har mest rykte på seg for å huse "spøkelser". Jeg er egentlig ikke spesielt alternativ av meg, men litt fascinert av å høre folks opplevelser og ser på hele greia med litt skrekkblandet fryd. Noen som har bodd ved kjente "spøkelseshus" som faktisk har opplevd noe litt uvanlig?

Og ja, jeg er fullstendig klar over at mange sikkert føler på trangen på å kommentere at spøkelser ikke finnes og at alt sånt er vissvass og det er helt ok, men jeg ber om at ikke 30 stykker kommenterer på nøyaktig det samme.

Anonymkode: 85b4a...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bodd på Dr. Holms. Merket dessverre ikke noe til deres mest berømte spøkelse, men i en av oppholdsrommene følte jeg en veldig urolig og litt ekkel følelse, som om noe virkelig ikke stemte. At det hadde skjedd noe der.

Har ellers bodd på et gammelt hotell på landsbygda i Irland. Der ble jeg faktisk tatt på senga, for det spøkte det masse 😱

Anonymkode: ead4e...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd på flere hoteller som er kjent for å ha spøkelser. Har likevel ikke hatt noen rare opplevelser. 

Anonymkode: 56583...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har bodd på Dr. Holms. Merket dessverre ikke noe til deres mest berømte spøkelse, men i en av oppholdsrommene følte jeg en veldig urolig og litt ekkel følelse, som om noe virkelig ikke stemte. At det hadde skjedd noe der.

Har ellers bodd på et gammelt hotell på landsbygda i Irland. Der ble jeg faktisk tatt på senga, for det spøkte det masse 😱

Anonymkode: ead4e...576

Spennende med det irske hotellet - husker du navnet på stedet ...?

Anonymkode: 04177...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på hotell der det spøker, ser jeg for meg hotellet i filmen "The Shining":

shutterstock_editorial_5885079ab-2000-a0

Anonymkode: 04177...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...