AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg og samboer var enige om at vi ikke skulle ha lekegrind, av to grunner. Nummer en, at vi har en liten stue og en lekegrind ville tatt mye av plassen. Og nummer to, blir den egentlig brukt liksom? Så i dag kom han hjem med en lekegrind likevel, helt ut av det blå som han hadde kjøpt av noen han kjente. Uten å snakke med meg i det hele tatt. Jeg ble sur fordi jeg trodde vi var enig, og hvis han likevel ville ha det så synes jeg han burde ha snakket med meg først. Jeg følte meg ikke respektert når han gikk bak ryggen min, selvom det ikke var en alvorlig ting sånn sett. Ikke var den noe veldig fin heller, vi skulle jo ha plukket ut en sammen hvis vi skulle hatt en. Nå står den i stuen, jeg har sagt hva jeg mener,men vet ikke om jeg nådde inn og jeg er føler meg irritert på den lekegrinden. Hadde dere blitt sur for dette? Jeg gjør aldri sånne kjøp uten å høre med han, så jeg respekterer han, sånn at det er sagt. Anonymkode: a5bdf...a41
BobbySocks Skrevet 30. april 2023 #2 Skrevet 30. april 2023 Det er en lekegrind. Ubetydelig. Nei, jeg hadde ikke ødelagt mitt gode humør av en lekegrind. Bruk den da, så blir den ikke bortkastet. 39 5
Sofakona Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Næ...lekegrind var gull med vår første. Den ble mye brukt. Men ikke lag krangler om denne...denne vil bli solgt igjen om noen mnd:) 7 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 Han ville ha det likevel, så han kjøpte det. Ser ikke problemet, det er bare en lekegrind. Hadde det vært noe dyrt eller om dere er fattige så burde han snakka med deg først ja Anonymkode: dfdad...328 16
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Han bør du dumpe. Tenk å ikke gjøre som du har så sterke meninger om. Hvorfor er alle menn slik? Anonymkode: b01d8...573
FrkSolsikke Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 (endret) Kanskje vennene hadde fortalte han hvor nyttig og praktisk det var med lekegrind, og han innså at det kanskje var nyttig for dere også, og så ble han revet med og kjøpte den. 😊😊 Det var garantert godt ment av han, Han kjøpte ikke lekegrind til barnet deres for å være slem mot familien. 😜 Så vær glad for at han velger å investere i noe til barnet deres, i stedet for at han ikke bryr seg om å kjøpe noe som helst til hjemmet. Man MÅ ikke ta alle (uviktige) avgjørelser sammen, selv om man er samboere. 😜 Endret 30. april 2023 av FrkSolsikke 15 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #7 Skrevet 30. april 2023 Men ok, jeg ser jo at dere skriver at det hadde vært greit og det er jo ok. Men jeg gjør ikke som han, og kan heller ikke gjøre sånne kjøp uten at han er enig. Han blir ikke fornøyd med meg hvis jeg gjør sånt uten å snakke med han først. Det er kanskje det som gjør det litt ekstra sårt for meg da. Det er alltid han som skal bestemme liksom, og ha siste ordet og det er jeg ganske lei av. Anonymkode: a5bdf...a41 3 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #8 Skrevet 30. april 2023 Jeg har ikke laget noe drama ut av dette altså, bare sa rolig hva jeg hva jeg mente. Anonymkode: a5bdf...a41 1
FrkSolsikke Skrevet 30. april 2023 #9 Skrevet 30. april 2023 Da handler jo dette ikke egentlig om lekegrinden, men om at du føler at han ofte tar avgjørelser uten å inkludere deg, og at du ikke kan gjøre det samme tilbake. Og Det er et helt annet tema som dere sikkert bør snakke om. 😊💕💕 9 5
Brunello Skrevet 30. april 2023 #10 Skrevet 30. april 2023 Alt kan man ikke være enige om. En lekegrind er ikke så nøye. Den blir stående til barnet klarer å klatre ut. Det er skremmende kort tid til😀 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #11 Skrevet 30. april 2023 Jeg ønsker for eksempel noen ting til verandaen,han er ikke enig, dermed så kan jeg ikke kjøpe det. Gjør jeg det, så blir han rimelig sur og er det leeeenge. Derfor klarer jeg ikke helt se bort fra at han bare gikk bak ryggen min om dette selvom det er en ubetydelig ting egentlig. Anonymkode: a5bdf...a41 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #12 Skrevet 30. april 2023 FrkSolsikke skrev (1 minutt siden): Da handler jo dette ikke egentlig om lekegrinden, men om at du føler at han ofte tar avgjørelser uten å inkludere deg, og at du ikke kan gjøre det samme tilbake. Og Det er et helt annet tema som dere sikkert bør snakke om. 😊💕💕 Sant, og vi har snakket om det også, men jeg føler han ikke lytter 😫 Anonymkode: a5bdf...a41 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #13 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men ok, jeg ser jo at dere skriver at det hadde vært greit og det er jo ok. Men jeg gjør ikke som han, og kan heller ikke gjøre sånne kjøp uten at han er enig. Han blir ikke fornøyd med meg hvis jeg gjør sånt uten å snakke med han først. Det er kanskje det som gjør det litt ekstra sårt for meg da. Det er alltid han som skal bestemme liksom, og ha siste ordet og det er jeg ganske lei av. Anonymkode: a5bdf...a41 Er vi overrasket over at denne historien fikk nye bein å gå på? At du nå fremstiller han som kontrollerende, han skal betemme, han skal ha det siste ordet.. Anonymkode: b01d8...573 10
BobbySocks Skrevet 30. april 2023 #14 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men ok, jeg ser jo at dere skriver at det hadde vært greit og det er jo ok. Men jeg gjør ikke som han, og kan heller ikke gjøre sånne kjøp uten at han er enig. Han blir ikke fornøyd med meg hvis jeg gjør sånt uten å snakke med han først. Det er kanskje det som gjør det litt ekstra sårt for meg da. Det er alltid han som skal bestemme liksom, og ha siste ordet og det er jeg ganske lei av. Anonymkode: a5bdf...a41 Da ville jeg tatt det som en egen diskusjon. Det er mye viktigere en lekegrinden, den er jo bare et symptom. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #15 Skrevet 30. april 2023 Du skal få bli så irritert du bare vil om du med hånden på hjertet kan si at du aldri har kjøpt noe uten at samboeren din er enig. Anonymkode: 9d663...2cd
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #16 Skrevet 30. april 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ønsker for eksempel noen ting til verandaen,han er ikke enig, dermed så kan jeg ikke kjøpe det. Gjør jeg det, så blir han rimelig sur og er det leeeenge. Derfor klarer jeg ikke helt se bort fra at han bare gikk bak ryggen min om dette selvom det er en ubetydelig ting egentlig. Anonymkode: a5bdf...a41 Nå har du sjansen. Kjøp det nå og bruk lekegrinden som argument om han blir sur. Anonymkode: b78fb...966 8 1
Sofakona Skrevet 30. april 2023 #17 Skrevet 30. april 2023 Har du noen gang kjøpt noe han ikkje var enig i? Og hvor lenge er han sur? Hvorfra skal han være så kontrollerende? Er han sånn med baby ting du kjøper å?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #18 Skrevet 30. april 2023 Nei, jeg har faktisk ikke kjøpt noe uten å ha hørt med han først. Med hånden på hjertet kan jeg si det. Han hadde sikkert ikke blitt sur for en liten vase, men alt annet uteom det vil han være enig i. Men da forventer jeg faktisk at det skal være likt tilbake. Alt av babyting har vi også måtte være enig om, jeg kan ikke bare kjøpe noe annet en noe leker og klær. Alt av utstyr skal han si noe på, derfor så skal jo jeg også ha noe å si. Anonymkode: a5bdf...a41 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #19 Skrevet 30. april 2023 Første cella et barn blir satt i. Anonymkode: ddd03...93f 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #20 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Er vi overrasket over at denne historien fikk nye bein å gå på? At du nå fremstiller han som kontrollerende, han skal betemme, han skal ha det siste ordet.. Anonymkode: b01d8...573 Det skjer så å si alltid når ts ikke får medhold Anonymkode: 19a47...7b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå