AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #1 Skrevet 30. april 2023 Jeg har møtt en utrolig fin og snill mann, han er utrolig kjekk også. Ikke sammen enda, men jeg vil ha et forhold. Aldri møtt en så kjekk mann før, og han er utrolig hyggelig også. Jeg blir ferdig med utdannelse nå i Juni, også ut i jobb. Jeg vil så ha barn, er så babysyk. Han er egentlig snart 40, så tenker er på tide med barn. Jeg er bare 24 år. Men likevel, så vil jeg bare kjøre på. Har ikke hatt sex enda, men vil ha det snart. Og tenker å droppe p-pillen og bli gravid med han. Vil det være lurt av meg? Hvis ikke han vil ha barn nå, så kommer jo det til å være vanskeligere å få barn om han vil vente i 3-4 år. For ereksjon og slikt, og sykdommer hos barn. Hvordan skal jeg hinte at jeg har lyst på barn? Så utrolig babysyk, og han er så kjekk og. Føler meg ganske gal nå som tenker på å få barn med en jeg ikke er sammen med enda. Anonymkode: 57461...a2e
Gjest Warrior Skrevet 30. april 2023 #3 Skrevet 30. april 2023 Nei du skal ikke bare droppe p-pillen og lure deg til en graviditet bak hans rygg. Det er ikke greit i det hele tatt. Det kan ende med at du skremmer han bort og han stikker av. Dere skal snakke sammen om det å få barn. BEGGE skal ha lyst på barn. Vil ikke han ha barn så må du respektere det. Alltid den som vil ha barn som må gi seg hvis det blir uenigheter. Fordi ingen skal tvinges til å bli forelder. Derfor må dere snakke sammen og bli enig om å få barn og vil han ikke så vil han ikke. Sånn er det. Vil han så vil han, og da kan dere droppe prevensjon. Hjelper ikke at kun den ene er babysyk. Man skal alltid ha lyst begge to. Ellers må man vente til begge har lyst eller slå opp. Snakk sammen om dette. Er det noe som er viktig i et forhold for at forholdet skal fungere (utenom sex) så er det kommunikasjon, ærlighet og respekt for hverandre.
Gjest Warrior Skrevet 30. april 2023 #4 Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvis ikke han vil ha barn nå, så kommer jo det til å være vanskeligere å få barn om han vil vente i 3-4 år. For ereksjon og slikt, og sykdommer hos barn. Nei. Det blir ikke vanskeligere for han å få barn. Menn får barn i 40-50 årene hele tiden uten problem
Sofakona Skrevet 30. april 2023 #5 Skrevet 30. april 2023 Hør om han vil få barn...om ikke må du eventuelt finne en annen som vil stifte familie, bli alene mor...eller bli med han og ikkje bli mor. Men for all del... ikke bli gravid på ryggen hans. Det er slemt. Husk at han er 40...han er ikke like ung lenger...du leser hvor mange mannfolk her inne som ikke gidder å ta vare på barn, de dyrker heller kompiser eller hobby i stedfor baby etc. 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #6 Skrevet 30. april 2023 Tvist skrev (8 timer siden): Vet han at dere skal ha sex snart? Nei, men er så kåt🥲😩 Anonymkode: 57461...a2e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #8 Skrevet 1. mai 2023 Du høres ikke moden nok ut til å få barn, virkelig. Anonymkode: 13083...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå