Gå til innhold

Klarsynte/dere med evner til å forutsi fremtiden: skal jeg gi opp nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en 39 år gammel kvinne som drømte om mann og barn fra jeg var seks år gammel. Jeg har aldri møtt den rette mannen å få barn med. Jeg arbeider med barn og er en engasjert tante og innvolvert i barna til venninnene mine, så jeg har opplved mye med barn, selv om det ikke er det samme som å være mamma selv. Jeg har tenkt på å bli fosterhjem, eller bli gravid på egenhåd, men så langt har jeg kommet frem til at det ikke er riktig. Jeg begynner å bli godt voksen og tror det hadde vært godt å være to som kan støtte og avlaste hverandre, også å være to som kan dele gledene.

Jeg har hatt en mann i kikkerten siden jeg var 16, men han behandler meg ikke bra, nå har han en egen familie, men han tar kontakt innimellom når det passer han. Ellers har jeg vært i lange forhold, samboere, og jeg har datet en del i håp om å finne en som det kan utvikle seg til gjensidig kjærlighet med, så langt har det desverre ikke hendt. Det føles som et tapt, spesilt rundt høytider og tidspunkter hvor familier og par naturlig samles, så er jeg alene. I hverdagenen har jeg det stort sett fint alene. Jeg kan nyte å værealene og jeg har mange fine opplevelser alene og med vennner.

Så til spørsmålet mitt: er det på tide at jeg gir opp og innser at det er slik livet mitt kommer til å bli? Stanse drømmen og jakten på en mann som jeg kan oppleve gjensidig kjærlighet med og som kan bli min livspatrner? Det vil værebåde en sorg og en lettelse, også må jeg fokusere på de positive opplevelsene i live mitt. Eller gjelder det å holde ut,fortsette ådate også venter det noen rundt neste sving? Eventuelt etter veldig mage svinger?

 

Anonymkode: 1522f...833

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Magiske evner finnes dessverre ikke, men jeg vil anbefale deg å kopiere innlegget og skrive det i for eksempel samlivsforumet, da har du høyere sjanse for å få noen gode gjennomtenkte svar :)

Anonymkode: 1709c...bdf

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.4.2023 den 17.15):

Hei!

Magiske evner finnes dessverre ikke, men jeg vil anbefale deg å kopiere innlegget og skrive det i for eksempel samlivsforumet, da har du høyere sjanse for å få noen gode gjennomtenkte svar :)

Anonymkode: 1709c...bdf

Det finnes klarsynte og intuitive som får inn bilder og beskjeder. De kan ikke styre hva de får inn, eller hva de får svar på av spørsmål, tror jeg, men at mange har sterke evner, det har jeg sett gang på gang. Så ts, jeg håper du får svar❤️ Jeg har det som deg, vært alene store deler av livet, og vet hvor sterk sorgen kan være. Lurer på det samme som deg, om jeg bare skal gi opp😔

Anonymkode: f4563...98f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg la noen tarotkort på deg. De kan dessverre ikke forutse framtiden, men det de kan gjøre, er å gi deg råd og innsikt i din nåværende situasjon. Merk derfor at de ikke kan fortelle om du møter noen eller ikke. 

Jeg får opp at du har mye å være glad for i livet ditt. Rådene er å fokusere på disse tingene nå, fremfor det du ikke har. Det er så klart vanskelig for deg å være uten partner når det er det du ønsker deg, men det at du fokuserer på det du ikke har, kan gjøre at en partner ikke dukker opp. Det er ikke bra for deg å jobbe så hardt mot det å skaffe en partner, for det gjør at du glemmer å være her og nå tilstede i livet ditt og nyte av det. 

Jeg får også opp at du sammenlikner deg med andre (det skriver du for så vidt litt om også), og det er noe du bør jobbe mot å slutte med. Hvis du lever ditt liv til det fulle, og er takknemlig for det du faktisk har, så vil ikke sammenlikninga med hva andre har (en partner) gå så inn på deg. Du har uansett ditt liv, og det kan du gjøre så rikt og herlig som mulig uten en partner. 

Jeg får også opp et kort som kan indikere at du bør kutte med den her personen du skriver om. Det syns jeg uavhengig av hva kortene sier også. Som du skriver selv, så er han ikke bra for deg. Kanskje er det at du er knytta til han i veien for at du faktisk møter noen ny? 

Til sist spurte jeg kortene om hva det mulige utfallet av situasjonen kan bli om du klarer å gjøre det jeg skriver over, og da fikk jeg opp et kort som forteller om at du kan gi slipp på hindringer og blokkeringer i deg og bli åpen for å connecte med både ditt eget indre og med andre. Jeg tolker det som at din opptatthet av hva andre har, dine bånd til han som ikke er bra for deg og generelt at du styrer hardt mot det å møte noen, faktisk står i veien for deg. Kanskje fins det håp for at du får alt du ønsker deg om du greier å skifte fokuset ditt litt? 

 

Ønsker deg alt godt! ❤️ 

Anonymkode: f875d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Anonymkode: f875d...411

Til deg rett over her😊

Hadde du kunne legge kort på meg også? Hadde blitt veldig glad❤️ Lurer på kjærlighet og livet generelt.

Anonymkode: f4563...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Til deg rett over her😊

Hadde du kunne legge kort på meg også? Hadde blitt veldig glad❤️ Lurer på kjærlighet og livet generelt.

Anonymkode: f4563...98f

 

Hei!

Jeg la noen kort på deg også... Merk, som jeg skrev over, at kortene ikke spår fremtiden, men kan gi deg innsikt i nåtiden og gi deg råd for veien videre. Fremtiden er avhengig av så mange faktorer, at den kan vi ikke vite. 

Angående kjærlighetslivet ditt, får jeg opp en rekke kort som alle kommer ut opp-ned. Dette forteller meg at det er noen saker som blokkerer for kjærligheten akkurat nå. Det første kortet handler om ditt selvbilde. Du har problemer med å se din egen verdi. Kanskje tenker du at denne verdien er noe som må tilføres utenfra, for eksempel gjennom en partner, men det forholder seg egentlig helt motsatt - du må jobbe med ditt eget selvbilde, for så å finne en partner som kan tilføre noe positivt til livet ditt. Flere kort her forteller meg at du unngår viktig arbeid med deg selv. Du unngår å sette i gang med saker som kunne vært bra for deg. Kanskje handler det igjen om at du sitter og venter på at noe(n) skal komme utenfra og redde deg. Er det kanskje et slags prosjekt du vegrer deg for å sette i gang med og som kan gi deg en boost når det gjelder din egen verdi? Noe du er redd for, men som du innerst inne kjenner at du har lyst til å gjøre? Tenk over om det er noe her du kan gjøre. 

Jeg spurte til sist kortene hva du ellers trenger å høre nå (siden du spør om livet generelt), og svaret jeg får ligner på hun over: at du ser i retning av hva du mangler, i stedet for hva du har og er. Du har en tankegang som tilsier at du ikke fortjener gode ting, at alt det gode som livet har å by på, ikke er for deg. Kanskje er det noe i historien din som gjør at du tenker slik, kanskje en vond barndom som har gjort at du tror at du ikke kan ha noe godt. Dette blokkerer deg fra å oppleve det gode. Kortene understreker nok en gang det jeg skrev over, at du har litt jobb å gjøre med deg selv for å få tilgang til det gode i livet. 

Ønsker deg lykke til! ❤️

Anonymkode: f875d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.5.2023 den 11.39):

Hei!

Jeg la noen tarotkort på deg. De kan dessverre ikke forutse framtiden, men det de kan gjøre, er å gi deg råd og innsikt i din nåværende situasjon. Merk derfor at de ikke kan fortelle om du møter noen eller ikke. 

Jeg får opp at du har mye å være glad for i livet ditt. Rådene er å fokusere på disse tingene nå, fremfor det du ikke har. Det er så klart vanskelig for deg å være uten partner når det er det du ønsker deg, men det at du fokuserer på det du ikke har, kan gjøre at en partner ikke dukker opp. Det er ikke bra for deg å jobbe så hardt mot det å skaffe en partner, for det gjør at du glemmer å være her og nå tilstede i livet ditt og nyte av det. 

Jeg får også opp at du sammenlikner deg med andre (det skriver du for så vidt litt om også), og det er noe du bør jobbe mot å slutte med. Hvis du lever ditt liv til det fulle, og er takknemlig for det du faktisk har, så vil ikke sammenlikninga med hva andre har (en partner) gå så inn på deg. Du har uansett ditt liv, og det kan du gjøre så rikt og herlig som mulig uten en partner. 

Jeg får også opp et kort som kan indikere at du bør kutte med den her personen du skriver om. Det syns jeg uavhengig av hva kortene sier også. Som du skriver selv, så er han ikke bra for deg. Kanskje er det at du er knytta til han i veien for at du faktisk møter noen ny? 

Til sist spurte jeg kortene om hva det mulige utfallet av situasjonen kan bli om du klarer å gjøre det jeg skriver over, og da fikk jeg opp et kort som forteller om at du kan gi slipp på hindringer og blokkeringer i deg og bli åpen for å connecte med både ditt eget indre og med andre. Jeg tolker det som at din opptatthet av hva andre har, dine bånd til han som ikke er bra for deg og generelt at du styrer hardt mot det å møte noen, faktisk står i veien for deg. Kanskje fins det håp for at du får alt du ønsker deg om du greier å skifte fokuset ditt litt? 

 

Ønsker deg alt godt! ❤️ 

Anonymkode: f875d...411

Tusen takk for at du tok deg tid til å legge kort og svare meg. Det setter jeg stor pris på.  Jeg tar med meg tilbakemeldingene dine. Mennesker som hjelper andre mennesker uten å få noe igjen for det selv er en stor inspirasjon for meg for å igjen være god og hjelpsom med andre.

Anonymkode: 1522f...833

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye humbug og reinspikket møkk. Drit og dra, tullinger! 

Anonymkode: 8996a...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her var det mye humbug og reinspikket møkk. Drit og dra, tullinger! 

Anonymkode: 8996a...953

Lurer på hvem i denne tråden som fremstår og oppfører seg mest oppegående.. Her er det en hyggelig tone, folk hjelper hverandre, og viser respekt og forståelse for hverandre. Kanskje disse egenskapene vokser frem hos deg også, når du blir voksen. Som første lærdom på veien; man kaller ikke andre tullinger fordi de har en annen tro eller et annet syn på ting enn hva du har. Så vet du det😉

Anonymkode: f4563...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...