AnonymBruker Skrevet 30. april #21 Del Skrevet 30. april Jeg syntes Star Wars er kjedelig, Star Trek derimot….. 😁 Anonymkode: 69bd6...802 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 30. april #22 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (22 timer siden): Forståelig det. Mange timer med science fiction og urealistiske figurer og historier i verdensrommet i filmkvalitet fra 80tallet er ganske zzzzz Anonymkode: 1030d...722 Hva er egentlig galt med urealistiske figurer og filmkvalitet fra åttitallet? Er jo tross alt mange som ser mye film som synes at nyere filmer er ganske dårlige greier generelt sett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeeWee Skrevet 30. april #23 Del Skrevet 30. april Neocortex skrev (2 timer siden): Setter man seg litt inn i Star Wars serien så er det mye den byr på. Hva er det bra filmer egentlig har å by på synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mæn40 Skrevet 30. april #24 Del Skrevet 30. april Jeg ser en som synes det er utrolig kjedelig i speilet hver dag 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurven Skrevet 1. mai #25 Del Skrevet 1. mai At de er kjedelige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frihetsgudinnen Skrevet 1. mai #26 Del Skrevet 1. mai Jeg elsker science fiction! Men Star Wars er kjedelig. Har virkelig prøvd å like de filmene, og jeg har sett de flere ganger. Enkelte Star Wars fans har fått for seg at alle som ikke liker de samme filmene som dem er uinteressante, noe som sikkert stemmer hvis man baserer hele livet sitt på en serie filmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 1. mai #27 Del Skrevet 1. mai Jeg liker Star Wars, men tenker ingenting om folk som syns det er dårlig eller kjedelig. Folk liker jo forskjellige ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #28 Del Skrevet 1. mai Tenker ingenting, jeg forventer ikke at alle liker det samme som meg 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #29 Del Skrevet 1. mai Hvorfor se Star wars eller star trek når Stargate er mye bedre. Anonymkode: 3afe8...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #30 Del Skrevet 1. mai At de er dødskjedelige🤣 Anonymkode: 08d32...ce6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #31 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor se Star wars eller star trek når Stargate er mye bedre. Anonymkode: 3afe8...f97 Den med Richard Dean Anderson? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. mai #32 Del Skrevet 1. mai At vi har noe felles (med forbehold om at jeg har sett omtrent en halv SW-film totalt). Generelt mener jeg ikke så mye om folk på bakgrunn av hva de måtte mene om en enkelt film/serie/bok - det sier ingenting om dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai #33 Del Skrevet 1. mai Cid skrev (Akkurat nå): Den med Richard Dean Anderson? Stemmer, Stargate Sg1. så har du stargate atlantis og universe. Sistnevnte er ikke alt for bra. Anonymkode: 3afe8...f97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 1. mai #34 Del Skrevet 1. mai Hater Star Wars, drit kjedelig 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mai #35 Del Skrevet 1. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Stemmer, Stargate Sg1. så har du stargate atlantis og universe. Sistnevnte er ikke alt for bra. Anonymkode: 3afe8...f97 Den serien har jeg faktisk på dvd men har glemt helt av den men skal se den en gang, digger Richard og fra det jeg har sett så ser det litt ut som macgyver i verdensrommet😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #36 Del Skrevet 2. mai Jeg er over 50 og så Star Wars da de kom på kino. Det var en helt fantastisk opplevelse. Fortsatt ruver de to første Star Wars-filmene (Episode 4 og 5 for innvidde) høyt der oppe for meg. Må innrømme at filmene som har kommet senere stort sett har vært litt skuffende. Kanskje med unntak av "Rouge One" som var god. Seriene som Disney har pøst ut i de senere årene synes jeg har vært stort sett pinlig dårlig. Men til spørsmålet. Jeg har ingen spesielle tanker om de som ikke liker Star Wars. Anonymkode: 41d2b...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai #37 Del Skrevet 2. mai tenker at det og de var kule den gang da - nå har de vokst opp og vokst fra.. Anonymkode: a82a5...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. mai #38 Del Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg er over 50 og så Star Wars da de kom på kino. Det var en helt fantastisk opplevelse. Fortsatt ruver de to første Star Wars-filmene (Episode 4 og 5 for innvidde) høyt der oppe for meg. Må innrømme at filmene som har kommet senere stort sett har vært litt skuffende. Kanskje med unntak av "Rouge One" som var god. Seriene som Disney har pøst ut i de senere årene synes jeg har vært stort sett pinlig dårlig. Men til spørsmålet. Jeg har ingen spesielle tanker om de som ikke liker Star Wars. Anonymkode: 41d2b...486 Trodde først du sa du var 50 når første film kom på kino 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 2. mai #39 Del Skrevet 2. mai Ingenting annet enn at folk har forskjellig smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 2. mai #40 Del Skrevet 2. mai sci fi er min gig, men star wars er et stort zzzznork Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå