AnonymBruker Skrevet 29. april #1 Del Skrevet 29. april Spør for en venn Anonymkode: 20005...67e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #2 Del Skrevet 29. april At de ikke er en del av saueflokken Anonymkode: 5611e...5b4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakfisken Skrevet 29. april #3 Del Skrevet 29. april Jeg synes Star Wars er dødskjedelig 😁 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #4 Del Skrevet 29. april Rakfisken skrev (3 minutter siden): Jeg synes Star Wars er dødskjedelig 😁 Same here 😁 hva skal vi tenke om oss da? 😁 Anonymkode: d9574...963 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #5 Del Skrevet 29. april Forståelig det. Mange timer med science fiction og urealistiske figurer og historier i verdensrommet i filmkvalitet fra 80tallet er ganske zzzzz Anonymkode: 1030d...722 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #6 Del Skrevet 29. april Absolutt ingen ting. Hvorfor skal man tenke som mye om folk som synes/gjør forskjellige ting? Anonymkode: 86a16...642 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rakfisken Skrevet 29. april #7 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Same here 😁 hva skal vi tenke om oss da? 😁 Anonymkode: d9574...963 Det får vi la være opp til den gemene hop å avgjøre 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #8 Del Skrevet 29. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forståelig det. Mange timer med science fiction og urealistiske figurer og historier i verdensrommet i filmkvalitet fra 80tallet er ganske zzzzz Anonymkode: 1030d...722 👆🏼 Anonymkode: 5611e...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 29. april #9 Del Skrevet 29. april Skal en tenke noe om det da? Folk har ulik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athena Freyja Skrevet 29. april #10 Del Skrevet 29. april At de er enige med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scoops Skrevet 29. april #11 Del Skrevet 29. april At da er de enige med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #12 Del Skrevet 29. april De er undermennesker Anonymkode: be837...c8d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #13 Del Skrevet 29. april At de har helt rett 😅 Anonymkode: 2c01b...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #14 Del Skrevet 29. april Tenker ikke noe om det, siden jeg ikke har sett star wars (jeg er straks 40 år..) Anonymkode: 0e9d0...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april #15 Del Skrevet 29. april Star Wars er jo for unger. Anonymkode: d51bd...390 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #16 Del Skrevet 30. april Star Wars er jo mer fantasy enn sci-fi. Det er vel primært barn som liker fantasy-sjangeren med tusser og troll, hokus pokus, osv. Anonymkode: fe35e...2d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neocortex Skrevet 30. april #17 Del Skrevet 30. april Setter man seg litt inn i Star Wars serien så er det mye den byr på. Føler dog denne tråden er et lite forsøk på å skape krangel. Smaken er som baken og vel så det, er ikke mye å bli brydd over så lenge du ikke direkte påvirkes i negativ forstand. Når jeg først tenker over det, min kone liker ikke Star Wars, så nå vil jeg skilles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #18 Del Skrevet 30. april AnonymBruker skrev (20 timer siden): Same here 😁 hva skal vi tenke om oss da? 😁 Anonymkode: d9574...963 Me three. Tar den som anonym 😅😘 Anonymkode: f146d...97d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april #19 Del Skrevet 30. april Synes de filmene er utrolig kjedelige. Prøvde å se en men gav meg halvveis uti. Anonymkode: bb0b3...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Refreng Skrevet 30. april #20 Del Skrevet 30. april Sci fi er min favorittsjanger, men jeg misliker star wars. Har aldri likt svart/ hvitt historier. Syntes ikke vesene i star wars er spesielt kreative eller interessante heller. Det har kommet nye greier de siste årene som jeg ikke har sett særlig av. Så en episode av mandalorian, men det var dårlige greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå