Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld når jeg lå i sengen fikk jeg vridd meg og fikk vondt nederst på venstre side av magen. Det gjorde såpass vondt at jeg måtte hoppe opp og ut av sengen. Og idag er jeg øm på området. 

Føltes som jeg vridde en sene eller noe sånt inni magen uten at jeg vet. Jeg er gravid i uke 22 og får litt noia. 

Noen som har opplevd noe sånt? Er det farlig eller skal man bare la det gå?

Jeg bekymrer meg nok litt 

Anonymkode: 78d72...63c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan høres ut som ligamentsmerter. Jeg er mye plaget med det og får det ofte når jeg prøver å snu jeg i senga. Eneste er at de smertene går over etter en kort periode. Ved nye smerter ville jeg spurt en lege.

Anonymkode: cb675...927

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som vanlige ligamentsmerter ja. Da føles det som noe strekker seg/stikker skikkelig helt plutselig. Helt normalt og noe du nok vil oppleve flere ganger 🙊

Anonymkode: 6ad4c...b67

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ringte faktisk til legevakten idag og de ba meg komme inn for å sjekke. Ble sendt videre til akutten på sykehuset for å ta ultralyd av årer og foster.

Har hatt gjentatte spontanaborter - så blir litt ekstra bekymret. 

Herlighet så godt ivaretatt vi ble av både legevakt og sykehus! De var så nøye og jeg er så utrolig takknemlig for måten vi ble møtt på. Alt så fint ut!

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ringte faktisk til legevakten idag og de ba meg komme inn for å sjekke. Ble sendt videre til akutten på sykehuset for å ta ultralyd av årer og foster.

Har hatt gjentatte spontanaborter - så blir litt ekstra bekymret. 

Herlighet så godt ivaretatt vi ble av både legevakt og sykehus! De var så nøye og jeg er så utrolig takknemlig for måten vi ble møtt på. Alt så fint ut!

Alltid lurt å sjekke med lege hvis man føler seg usikker på nye smerter når man er gravid. Så bra at alt sto bra til med lille.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Alltid lurt å sjekke med lege hvis man føler seg usikker på nye smerter når man er gravid. Så bra at alt sto bra til med lille.

Takk ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...