Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er snart i uke 30, og har ikke hatt de største cravingsene i svangerskapet, men har hatt litt ulike diller.

Nå er det blitt helt ekstremt. Jeg tenker på vannmelon og (fersk) ananas hele tiden. Hadde hatt null problemer med å spise en hel av hver daglig, men klarer å begrense meg litt altså. Men blir fort en halv.. jeg drømmer om vannmelon om natta, at jeg finner den perfekte osv.. høres jo helt sykt ut😂

Hvor mye "kjemper" dere i mot cravingsene? Vet jo at mine er mye bedre enn kake og sjokolade, men kan jo umulig vært sunt å spise så store mengder frukt heller. 

Har dere noen rare cravingser for tiden?😊

Anonymkode: fdf02...9cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vannmelon inneholder vel sånn 95% vann eller noe sånt, og ellers masse antioksidanter, noe C-vitamin, kalsium og magnesium - så jeg hadde lystret cravingsene så det sang etter, med god samvittighet 🙂

Anonymkode: 27d22...c17

• Liker 3
Skrevet

Ville satt pris på at cravings var på melon og gaflet innpå😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dilla på jordbær. Spiste jordbær for tusenvis av kroner hver måned hele den sommeren. Ville spist alt du ønsker av frukt😀

Anonymkode: 42ad4...fed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ganske harmløst. Noen får jo trang til å spise kritt eller sniffe bensinlukt, liksom😬

Anonymkode: ad30d...fa8

Skrevet

Hadde ubegrenset med frukt og bær så lenge lommeboka godtok det. Begrenset meg bare på usunne ting 🤭

AnonymBruker
Skrevet

Hadde roet litt ned med vannmelon etter alt som har kommet frem av giftige sprøytemidler. F.eks. skal gravide heller ikke spise sitron som ikke er økologisk. Om det er økologisk og trygt, så tenker jeg at du kan kjøre på :)

Anonymkode: f845d...841

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det et vannmelon  og ananas... spis.

Anonymkode: c9c2a...6cb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...