AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #21 Skrevet 6. august 2023 Jeg er jurist og bruker LinkedIn både gjennom jobben, men også for å være åpen for jobbtilbud. Jeg har brukt LinkedIn til å få kontakt med og kommunisere med andre jurister innenfor mitt fagfelt, for der er det enkelt å finne ut hvem som jobber hvor og ofte beskriver de hva jobben innebærer. Veldig nyttig! Jeg har også fått flere jobbtilbud, og skal faktisk bytte jobb neste måned etter å ha blitt kontaktet på LinkedIn. Synes det er en mye mer behagelig måte å bytte jobb på, for jeg slipper å gå aktivt inn og søke på noe, og de som kontakter meg vil faktisk ha meg Anonymkode: a7ca7...3e6 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #22 Skrevet 10. august 2023 Enkelte virker å bo på Linkedin. Jeg har sett poster av typen: Sniker meg ut av bryllupsmiddagen min for å fortelle at jeg vil anbefale folk å lese følgende bøker om global oppvarming: *lister opp x antall bøker* Lik denne posten om dere vil ha flere bokanbefalinger og skriv i kommentarfeltet hva dere ønsker jeg skal skrive mer om! " Anonymkode: e5106...a2c
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #23 Skrevet 12. august 2023 Dere som får mye ut av LinkedIn; hvilken bransje og stillinger er dere i? Anonymkode: b668e...541
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #24 Skrevet 12. august 2023 Om man bruker Linkedin har man en jobb, trenger en jobb eller må jobbe for å ha penger og sånn sett allerede tapt. Tror ikke Celina Midelfart er på Linkedin. Anonymkode: 58578...96a
AnonymBruker Skrevet 12. august 2023 #25 Skrevet 12. august 2023 Hun er visst der. Investor. 14 følgere. Anonymkode: 58578...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå