Gå til innhold

Hva synes du om LinkedIn? Er det kleint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jurist og bruker LinkedIn både gjennom jobben, men også for å være åpen for jobbtilbud. Jeg har brukt LinkedIn til å få kontakt med og kommunisere med andre jurister innenfor mitt fagfelt, for der er det enkelt å finne ut hvem som jobber hvor og ofte beskriver de hva jobben innebærer. Veldig nyttig! Jeg har også fått flere jobbtilbud, og skal faktisk bytte jobb neste måned etter å ha blitt kontaktet på LinkedIn. Synes det er en mye mer behagelig måte å bytte jobb på, for jeg slipper å gå aktivt inn og søke på noe, og de som kontakter meg vil faktisk ha meg :) 

Anonymkode: a7ca7...3e6

• Liker 2
Skrevet

Enkelte virker å bo på Linkedin. Jeg har sett poster av typen:  Sniker meg ut av bryllupsmiddagen min for å fortelle at jeg vil anbefale folk å lese følgende bøker om global oppvarming: *lister opp  x antall bøker*  Lik denne posten om dere vil ha flere bokanbefalinger og skriv i kommentarfeltet hva dere ønsker jeg skal skrive mer om! "

Anonymkode: e5106...a2c

Skrevet

Dere som får mye ut av LinkedIn; hvilken bransje og stillinger er dere i? 

Anonymkode: b668e...541

Skrevet

Om man bruker Linkedin har man en jobb, trenger en jobb eller må jobbe for å ha penger og sånn sett allerede tapt.

Tror ikke Celina Midelfart er på Linkedin.

Anonymkode: 58578...96a

Skrevet

Hun er visst der.

Investor. 14 følgere.

Anonymkode: 58578...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...