AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #1 Del Skrevet 26. april 2023 Hei. Sliter med å finne en bra som passer bra. L er for stort, M passer forsåvidt, men trange og hud, fett og alt som finnes på ryggen tyter jo ut om dere skjønner 😳 Anonymkode: 27dc8...d1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 26. april 2023 #2 Del Skrevet 26. april 2023 Har faktisk en fra endurance jeg liker, er vanligvis ikke noe fan av merket men akkurat den liker jeg, kjøpt på sportoutlet.. men det kommer jo litt an på hva du skal med den, om hva slags bh som passer best.. må ha mer støtte til løping enn til løfting for eks. Men den jeg har linket til her liker jeg veldig godt 🙂 https://sportoutlet.no/klaer/undertoy/product/106397?c=3488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IneT Skrevet 26. april 2023 #3 Del Skrevet 26. april 2023 Blingblingtahei skrev (4 minutter siden): Har faktisk en fra endurance jeg liker, er vanligvis ikke noe fan av merket men akkurat den liker jeg, kjøpt på sportoutlet.. men det kommer jo litt an på hva du skal med den, om hva slags bh som passer best.. må ha mer støtte til løping enn til løfting for eks. Men den jeg har linket til her liker jeg veldig godt 🙂 https://sportoutlet.no/klaer/undertoy/product/106397?c=3488 Takk dor tips, den skal prøves 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #4 Del Skrevet 27. april 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Sliter med å finne en bra som passer bra. L er for stort, M passer forsåvidt, men trange og hud, fett og alt som finnes på ryggen tyter jo ut om dere skjønner 😳 Anonymkode: 27dc8...d1b Hvor mye støtte trenger du? Skal du løpe eller bare "se ut"? Anonymkode: 5cd29...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IneT Skrevet 27. april 2023 #5 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvor mye støtte trenger du? Skal du løpe eller bare "se ut"? Anonymkode: 5cd29...f65 Jeg løper ikke, men trener lett styrke, romaskin, gå fort på mølle osv, så trenger litt støtte men ikke sånn Mega mye 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå