Gå til innhold

Polar Ignite - puls registrering helt ite å kjøre

Amber

Anbefalte innlegg

Hei!

noen som har god erfaring med denne? Jeg har prøvd troubleshooting og kontaktet support men får ikke noe godt svar på hvordan dette kan fikses. Har sovepuls når jeg trener hardt og høy puls når jeg sitter stille.. og etter et hardt sett på trening har jeg plutselig lavere puls enn når jeg sover🤷‍♀️ Det henger ikke på greip og jeg vet jo hvor sånn ca jeg skal ligge da den fungerte bra før. Noe har skjedd.. Har prøvd å resette klokka til fabrikkinnstillingene uten at det hjalp. PC kjenner ikke igjen USB enheten heller så får ikke koblet til PC heller😭

What to do

Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amber skrev (2 minutter siden):

Hei!

noen som har god erfaring med denne? Jeg har prøvd troubleshooting og kontaktet support men får ikke noe godt svar på hvordan dette kan fikses. Har sovepuls når jeg trener hardt og høy puls når jeg sitter stille.. og etter et hardt sett på trening har jeg plutselig lavere puls enn når jeg sover🤷‍♀️ Det henger ikke på greip og jeg vet jo hvor sånn ca jeg skal ligge da den fungerte bra før. Noe har skjedd.. Har prøvd å resette klokka til fabrikkinnstillingene uten at det hjalp. PC kjenner ikke igjen USB enheten heller så får ikke koblet til PC heller😭

What to do

Hjelp!

Ja, jeg har denne og kan oppleve det samme. Bruker alltid pulsbelte under trening. Bruker den ikke om natta.

Men det som er gøy er om du har hatt den på armen en stund og slapper av, så virker det som den går inn i en slags sovemodus.

Så når du ser på den har du kanskje 80 i puls selv om du har 60, så går den sakte men sikkert ned etterhvert som klokken "våkner".

Jeg har begynt å kun bry meg om målingene med belte under trening 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...