AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Har en liten på 9 uker som kun sovner mens han holder meg i hånden… Begynner å bli veldig sliten. Leser alle steder om de som bare legger baby i sengen også sover de. Flere som har vært i denne situasjonen og har noen gode råd? Anonymkode: 4748b...c5d
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Stå i det. Babyen trenger tydeligvis nærheten din. Noen babyer kan legges alene, andre igjen krever kroppskontakt omtrent 24/7. Anonymkode: 71cdb...19e 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har en liten på 9 uker som kun sovner mens han holder meg i hånden… Begynner å bli veldig sliten. Leser alle steder om de som bare legger baby i sengen også sover de. Flere som har vært i denne situasjonen og har noen gode råd? Anonymkode: 4748b...c5d Jeg vet ikke hvor alle steder du leser er - men jeg syns det er veldig ulikt fra barn til barn. Noen må ligge oppå foreldrene sine, andre må holdes i hånda, og noen sovner når de legges ned. Rådet mitt er å stå i det (på godt og vondt). Anonymkode: 8d1cc...06e 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Hvis du venter 5 min etter at han sovner, klarer du ikke snike deg vekk? Jeg har en på 11 uker som kun sovner ved amming eller byssing. Jeg venter til han sover godt, også legger jeg han roolig og forsiktig ned i babynest/vogn. Av og til går det, av og til ikke 😅
Regnbuefisk Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Jeg tenker du er heldig som har et barn som "bare" trenger å holde deg i hånden. Er ikke mange på den alderen som bare kan legges ned i senga for å sove godt og lenge 🙈 Jeg har hatt én som bare sov i vogn i bevegelse, og én som bare sov i bæresele. Begge to sluttet å trenge så mye hjelp ved 6-7 mnd. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #6 Skrevet 26. april 2023 Det er nok de færreste som bare kan legge baby og gå. Måtte amme i søvn og holde baby de første 6 mnd her. Først etter det godtok hun å bli lagt over i krybben sin. Anonymkode: e096a...07a 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #7 Skrevet 26. april 2023 Nærhet! Kroppskontakt! Den lille har vært nær deg i 9 måneder. Så klart babyen vil være nær mamma for å sove og kjenne varmen og lukten av mamma 🧡 Høyst normalt. Babyen har nettopp kommet ut i en stor og kald tilværelse som er helt uvant 🧡 Anonymkode: ec899...bff 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2023 #8 Skrevet 26. april 2023 Du er sykt heldig, holde i hånda er hakket mindre stress enn byssing og bevegelse. Min på fire måneder sover kun i bæresele, ved amming i mørke om kvelden eller 30 minutter i vogn på første lur. I min barselgruppe er det bare en som kan legges rett ned og sovne. Anonymkode: 386f9...5c8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå