AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Når var du og barnet separert en stund første gang etter fødsel? Hvor lenge var det, hvorfor? Hva synes dere er for tidlig og hvorfor er det for tidlig? Da tenker jeg på at barnet er sammen med far, ikke barnevakt Anonymkode: 6b052...e81
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Syv dager. Da dro jeg og kjøpte meg bh-er som passet mine nye giga-pupper. Var vekke i ca 4 timer. Handlet litt div klær og slikt. Null problem, baby var jo med faren sin 😊 Anonymkode: 1045a...c80 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Han var 14 dager gammel da jeg var ca 1 time på kjøpesenteret uten han. Det var før jul og jeg synes der var stress å ha han med. Da var han sammen med pappen. Da barnet var 3 uker var jeg borte i 2 timer mens foreldrene mine passet han, men han sov hele tiden og merka ikke at jeg ikke var der. Anonymkode: 2c40f...469
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Da hen var 1 uke måtte jeg til psykolog. Bestemor og barnefar passet. Deretter har jeg vel vært borte 1-3 timer en gang hver uke, hvor bestemor har passet siden den gang. Sånn bortimot. Det har kun vært nødvendige ærend (helsesvtaler) Når baby var 4,5 mnd var jeg ute for å spise middag, men da sov hen hele tiden mens foreldrene mine passet. Vi har en ekstremt enkel baby. Om hen hadde hatt kolikk eller var litt klistremerke så måtte det kanskje vært annerledes. Anonymkode: efd31...7bd
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Tror han var to dager første gang. Vi hadde ikke nok gulpekluter, og jeg var borte en times tid. Når han var to uker, var jeg på middag et par timer med venninner. Hva som er tidlig eller ikke, er opp til deg. Hva du syns er greit. Anonymkode: ad1e4...99f 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Ei natt da han var 10 måneder. Anledningen var mitt eget utdrikningslag Anonymkode: fb326...c79
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ei natt da han var 10 måneder. Anledningen var mitt eget utdrikningslag Anonymkode: fb326...c79 Ellers korte turer i butikken osv, men en time her og der tenker jeg ikke er å være borte fra i så måte. Hva som er for tidlig er det kun du og barnefar/medmor som vet. Noen synes det er tidlig med 12 mnd andre trenger det etter få dager. Husk dere vet best, og alle sin psykiske helse er viktig! Anonymkode: fb326...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå