AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hei. Må bare få luftet tankene litt. Jeg er i slutten av 2 trimester. Og jeg har plutselig fått litt «knekken». Jeg har hatt et veldig fint svangerskap hittil, med lite plager. Så jeg har muligens overdrevet litt egen evnt til å styre og holde på med alt mulig av prosjekter. plutselig de siste dagene har jeg møtt meg selv litt i døra og føler jeg møter veggen snart. Bare at det kom masse snø nå, var nok til at jeg fikk et sammenbrudd. Føler at mannen ikke forstår hvor sliten jeg egentlig er, da jeg ikke har vist eller fortalt noe om hvor sliten jeg kanskje egentlig er. er det noen som kjenner seg igjen i dette? Eller som har noen gode råd… Anonymkode: 5e27d...764
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Ja, jeg kjenner meg veldig igjen. Hadde det ganske likt som deg når jeg bikka 3 trimester. For meg så hjalp det å gå ned til 50% jobb slik at jeg kunne ha lengre morgener og slappe av mere på dagen før lillegutt skulle hentes i bhg. Nå, selv om jeg er i uke 38 og er enorm, så har mye av den utslittheten gitt seg og jeg føler meg mye bedre psykisk. Anonymkode: f4872...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå