Gå til innhold

Hvem var først til å ha sex i verdensrommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er verdens første i alt mulig. Tittelen først til å ha sex i verdensrommet må være ganske populær å inneha. 

Tror dere noen allerede har tatt tittelen? Eller er den fortsatt up for grabs? 

Anonymkode: 59957...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior

Aner ikke men håper egentlig ingen har hatt sex i verdensrommet enda sånn at jeg kan bli den første😍For jeg skal reise til verdensrommet en vakker dag. En av mine store drømmer. Det har jeg bestemt. Å ha sex der vil jeg også. Uansett om jeg blir første eller langt i fra første. Sex er jo så godt uansett hvor man har det. Inne, ute, i sjøen, på taket, i bilen, på fjellet, i ett grantre, i verdensrommet. 

Tenk å få den tittelen. Første til å ha sex i verdensrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jobber folk der hver dag, og noen av de kjeder seg sikkert etter hvert så det er vel ikke usannsynlig at det har skjedd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adam og Eva tenker jeg 😆 Siden jorden er i verdensrommet 😉

Anonymkode: d07f9...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fame said:

Det jobber folk der hver dag, og noen av de kjeder seg sikkert etter hvert så det er vel ikke usannsynlig at det har skjedd

Dette. Garantert

Anonymkode: d111c...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valentina Tereshkova var første kvinne i verdensrommet. Men hun fløy alene, så det var neppe hun som tok rekorden. Amerikanerne begynte å sende kvinner til verdensrommet på slutten av 70-tallet. På det første oppdraget var det en gruppe kvinner med. Jeg tipper en av disse har rekorden, men valgt å holde kjeft om det. 

Det er såpass gjevt å være først at det garantert var noe astronautene tenkte på. 

Anonymkode: 59957...607

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, Warrior said:

Aner ikke men håper egentlig ingen har hatt sex i verdensrommet enda sånn at jeg kan bli den første😍For jeg skal reise til verdensrommet en vakker dag. En av mine store drømmer. Det har jeg bestemt. Å ha sex der vil jeg også. Uansett om jeg blir første eller langt i fra første. Sex er jo så godt uansett hvor man har det. Inne, ute, i sjøen, på taket, i bilen, på fjellet, i ett grantre, i verdensrommet. 

Tenk å få den tittelen. Første til å ha sex i verdensrommet.

Så hva gjør du for å komme til verdensrommet?

Anonymkode: fbb53...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Så hva gjør du for å komme til verdensrommet?

Anonymkode: fbb53...c31

Hvem vet? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romsstasjonen er besatt av både kvinner, og menn.  Skulle ikkje forundre meg de har hatt sex 

Anonymkode: 137e7...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være problematisk å få ereksjon i verdensrommet? Vet ikke om jeg har hørt noe om det... 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et intervju av en som har vært mange ganger på ISS, og han sa at dette har skjedd, ville vært veldig rart om ingen hadde gjort dette 

Anonymkode: ca24c...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (25 minutter siden):

Kan det være problematisk å få ereksjon i verdensrommet? Vet ikke om jeg har hørt noe om det... 🤔

Sikkert lettere å holde den oppe uten tyngdekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

svartkatt skrev (25 minutter siden):

Kan det være problematisk å få ereksjon i verdensrommet? Vet ikke om jeg har hørt noe om det... 🤔

Sikkert lettere å holde den oppe uten tyngdekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...