AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Hva skulle du ønske du hadde spurt om ifm din første undersøkelse og ultralyd? Anonymkode: 4ffa2...ce5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Første undersøkelse av hva? Anonymkode: e94a6...018
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Første undersøkelse av hva? Anonymkode: e94a6...018 Når et spørsmål om første undersøkelse og ultralyd ligger under "graviditet, spedbarn og babytiden" så trodde jeg ikke det var nødvendig å presisere at det er snakk om første undersøkelse ifm svangerskap...my bad. Anonymkode: 4ffa2...ce5 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når et spørsmål om første undersøkelse og ultralyd ligger under "graviditet, spedbarn og babytiden" så trodde jeg ikke det var nødvendig å presisere at det er snakk om første undersøkelse ifm svangerskap...my bad. Anonymkode: 4ffa2...ce5 Det er likevel greit å spesifisere littegrann Jeg tenkte først på at du kanskje mente første undersøkelse etter fødsel og at det altså handlet om oppfølging av skader m.m. etter fødsel. Anonymkode: 63c42...ac8 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #5 Skrevet 24. april 2023 Følte ikke det var så mye å spørre om egentlig, jeg fikk informasjon om kosthold, tok blodprøver og fikk søkt om fødeplass/henvisning til UL. Følte ikke behov for mer info. Anonymkode: d347b...c76
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #6 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er likevel greit å spesifisere littegrann Jeg tenkte først på at du kanskje mente første undersøkelse etter fødsel og at det altså handlet om oppfølging av skader m.m. etter fødsel. Anonymkode: 63c42...ac8 Herregud... Anonymkode: 3ba4c...4d7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå