Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er  i uke 21. Skulle ta på meg ei bukse i går, vanligvis har  jeg sluttet å stå på eit bein når jeg tar på meg ting i frykt for at jeg skal falle, men var litt teit å gjorde det i går og da holdt jeg på og falle, heldigvis klarte jeg så vidt å ta meg til veggen slik at jeg ikke falt ned i gulvet. kjenner ikke så mye liv enda, men begynte å kjenne litt i går og har kjent litt bevelgeleser i dag.  Kjente når jeg våknet at jeg var litt øm/hadde i livmora/bekkenet men vet ikke om det skyldes en strekk. Trenger jeg egentlig  å bekymret med for at barnet har tatt skade av dette og er det å neste falle det sammen som å falle?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er tidlig, så det er helt normalt at du ikke kjenner liv hver dag enda. Fosteret ligger godt beskyttet i magen din med vann på alle kanter og tåler en støyt, og når du ikke engang dunket magen så kan du senke skuldrene og slappe av.

Anonymkode: 9bfc6...bda

AnonymBruker
Skrevet

Nei, å nesten falle er selvsagt ikke det samme som å falle, gravid eller ei.

Anonymkode: 2679f...24e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Går nok helt fint du. 

Anonymkode: 18170...82e

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt ikke. Det er jo heller ikke farlig å falle på knær og hender feks. 

Anonymkode: d8a38...0e4

• Liker 1
Skrevet

Herregud du kødder nå???

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei, ta det helt med ro!

Anonymkode: 411b4...d03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sklei (hadde på glatte ullsokker) og gikk på trynet ned trappa en måned før jeg skulle føde. Det er å falle. Uansett, å nesten falle er ikke det samme som å falle. Barnet ditt har det helt fint. Man kan ikke ta skade av noe som ikke har skjedd?

Anonymkode: d4c9b...384

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk nesten fisk fordi den var på kroken og falt av. Nei, enten faller man eller ikke 👍 

Anonymkode: 40a24...eeb

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, Meg2 said:

Er  i uke 21. Skulle ta på meg ei bukse i går, vanligvis har  jeg sluttet å stå på eit bein når jeg tar på meg ting i frykt for at jeg skal falle, men var litt teit å gjorde det i går og da holdt jeg på og falle, heldigvis klarte jeg så vidt å ta meg til veggen slik at jeg ikke falt ned i gulvet. kjenner ikke så mye liv enda, men begynte å kjenne litt i går og har kjent litt bevelgeleser i dag.  Kjente når jeg våknet at jeg var litt øm/hadde i livmora/bekkenet men vet ikke om det skyldes en strekk. Trenger jeg egentlig  å bekymret med for at barnet har tatt skade av dette og er det å neste falle det sammen som å falle?

Jeg klarte å ramle som høygravid. Jeh ramlet i asfalten. Men det gikk bra. 

Anonymkode: 2f985...e59

AnonymBruker
Skrevet

Ja så fort man blir gravid for ord nye definisjoner….

Anonymkode: 50f73...eef

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja så fort man blir gravid for ord nye definisjoner….

Anonymkode: 50f73...eef

Tror det er angstrelatert.  Man får lettere angst. Og da kan man tro at å nesten falle kan skade. Men det er vel liten sannsynlighet for det  

Anonymkode: 2f985...e59

• Hjerte 1
Skrevet

Kjære vakre vene, selvfølgelig er ikke å nesten falle det samme som å falle!! 

AnonymBruker
Skrevet

Sklei på isen i vinter som høygravid. Datt på rompa. Gikk helt fint

Anonymkode: 968d1...6d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...