AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Eller er de lik som før? Anonymkode: a0684...a4d
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Jeg er ammende, de er enorme og henger, ligner mer på jur. Akkurat nå kunne jeg greid meg veldig fint uten 200g ekstra i hvert bryst 😂 Anonymkode: 385c6...718 1
Tipaa Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Sjæl… Har 300cc i hvert bryst. Nå er de hengete jur.. Får kløft i alle antrekk, føler meg virkelig ikke vel. Kan ikke sove på magen lengre. Har ikke målt cup str, for går bare med slike myke amme BH-er. Blir nok å fjerne silikonen etter jeg er ferdig med å amme….
gretchenlowell Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Sluttet å amme for tre år siden, og angrer dypt på silikonen! Protesene er synlige når jeg ligger - og noen ganger når jeg står. Og de er veldig mye mer hengende enn jeg ser for meg at de ville vært uten proteser…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Eller er de lik som før? Anonymkode: a0684...a4d Nei. Mine ser akkurat ut som før Anonymkode: caea5...3bb
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #6 Skrevet 20. april 2023 Takk for svar! Så puppene holder seg ikke nødvendigvis fine selv om man har silikon? Har tenkt at silikon vil holde brystene mer «på plass» av en eller annen grunn. Ts Anonymkode: a0684...a4d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Skrevet 21. april 2023 Tipaa skrev (15 timer siden): Sjæl… Har 300cc i hvert bryst. Nå er de hengete jur.. Får kløft i alle antrekk, føler meg virkelig ikke vel. Kan ikke sove på magen lengre. Har ikke målt cup str, for går bare med slike myke amme BH-er. Blir nok å fjerne silikonen etter jeg er ferdig med å amme…. Du burde måle, om ikke annet så for gøy, jeg målte, landet på 75H 😂 Ts; det er sikkert litt forskjell fra person til person, men tror nok de fleste bryst blir litt mer hengete uansett når de er fulle av melk! Hat hørt de som mener brystene blir mer lik seg selv etter ammeperioden også. Må bare vente og se - mammakroppen er fantastisk uansett om magen er myk og stor, og puppene henger ❤️ -ab1 Anonymkode: 385c6...718
Tipaa Skrevet 21. april 2023 #8 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Takk for svar! Så puppene holder seg ikke nødvendigvis fine selv om man har silikon? Har tenkt at silikon vil holde brystene mer «på plass» av en eller annen grunn. Ts Anonymkode: a0684...a4d Følte de bare ble mere dratt ned pga den ekstra vekten😭🫠 men spennende å se når jeg er ferdig å amme hvordan de blir
Livetshemmelighet Skrevet 21. april 2023 #9 Skrevet 21. april 2023 Har 375 i hvert bryst. Har foreløbig ammet i 4,5 måned og synes puppa er penere enn før 🙈 men nå skal det sies at jeg har vært meget missfornøyd med de før og har klaget på de uten hell. (De var/er skjeive, ene nippelen er høyere enn andre og ene protesen er litt vridd fra før.) synes ikke de er noe større. Ble vell det i starten til produksjonen stabiliserte seg. Jeg har også løft (ergo skjeiv…)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå