AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Del Skrevet 20. april 2023 Som dere kan se på denne kvinnen så har hun sterke gener på midjen og lår men her tenker jeg "did you skip upper body day"?. Her ser dere en profesjonell muskelbygger Dylan Crenshaw begynte trene ved 17, Hun har blitt beskyldt for og ta store menger steroider noe jeg tviler på, ettersom at hun har en del kroppsfett ved hoftene og midjen hun blir 28, og har i flere år jobbet hardt for og beholde muskelmassen, jeg syns hun har en dritfin kropp utnytt genene dine tenker jeg. Altså det tok ikke henne 11 år og oppnå dette resultatet, men hun har trent hardt i 11 år og det er inspirerende, hvertfall for meg liksom at en 17 år gammel jente ønsket og få store muskler, etter og ha prøvd seg fram i gymen og fått sansen for trening med tunge vekter, sjekk ut en bodybuilder fra australia ved navn "Tom Platz" aka "quadzilla", så kan du sammenligne hans og hennes lår denne unge kvinnen har sinnsyk gode lår gener. Anonymkode: 9be02...bbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Del Skrevet 21. april 2023 Du kan fint få store muskler uten steroider, men du vil ikke få store muskler som en mann. Også spiller noe genetikk og fettprosent inn om hvor definert du blir. Det viktige her er å pushe deg selv rett og slett, og løfte tungt nok. Skal du bygge store muskler og volum må du løfte tungt og ha fokus på økning i vekter. Du må belaste musklene mer og mer med andre ord. Samt få i deg nok mat og proteiner. Dette er veldig viktig å ikke glemme, for du ikke i deg nok proteiner og kcal vil du ikke ha nok å bygge muskler på. Jeg er en sånn som får fort definerte og "store" muskler i overkroppen, mens underkroppen må jeg jobbe mer med. Derfor kjører jeg en rygg økt, en bryst økt, og to ben økter i uka, mage legger jeg inn etter bryst og rygg øktene. Jeg er en sterk dame som trener hardt flere dager i uka uten steroider, men jeg vil aldri bli like sterk som gubben min som ikke trener. Hvis ikke han blir kjempe syk såklart, gud forby.. Anonymkode: dc99d...e66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Del Skrevet 21. april 2023 Synes du virkelig de er fint? De musklene på sidene av lårene hennes må jo gjøre det kjempevanskelig å finne bukser som passer Anonymkode: 3e760...8e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 21. april 2023 #4 Del Skrevet 21. april 2023 Skjønner ikke helt spørsmålet. Om kvinner kan få muskler naturlig? Ja selvfølgelig. Varierer selvfølgelig etter gener og man må selvfølgelig ha i seg mat og protein, men ellers er det ikke noe problem å få til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 21. april 2023 #5 Del Skrevet 21. april 2023 For en aldeles merkelig påstand. Vi er mennesker, og får muskler av trening. Alle kan bli sterkere. Noen har slank muskulatur og andre har grov. Selv ser jeg kjapt ut som en sleggekaster fra den tida damene hadde CCCP på ryggen og bart i OL. Har ikke bart altså, men grovbygd med tjukk muskeltype. Nesten som en liten traktor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kan fint få store muskler uten steroider, men du vil ikke få store muskler som en mann. Anonymkode: dc99d...e66 Det finnes unntak. Har en god venninne som hadde store muskler naturlig i alle år før hun nylig begynte å trene. Hun har arvet genetikken til faren. Hun fikk ofte skryt for musklene og folk trodde ikke på henne når hun sa hun ikke trente eller spiste spesielt sunt. Nå som hun trener er musklene enda mer definerte, og hun sier selv hun må være forsiktig for å ikke ende opp med en altfor muskuløs kropp. Anonymkode: 56dfa...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 21. april 2023 #7 Del Skrevet 21. april 2023 Beklager, men disse lårene er ikke attraktive på en kvinnekropp. Min mening - greit å være uenig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Del Skrevet 21. april 2023 Øverste har ekstrem lav fettprosent som gjør at musklene synes bedre, selvom de ikke er store. Hadde hun hatt normalt fettprosent hadde man ikke sett en eneste muskel. Anonymkode: 54b6c...057 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 26. april 2023 #9 Del Skrevet 26. april 2023 AnonymBruker skrev (På 20.4.2023 den 9.55): Som dere kan se på denne kvinnen så har hun sterke gener på midjen og lår men her tenker jeg "did you skip upper body day"?. Her ser dere en profesjonell muskelbygger Dylan Crenshaw begynte trene ved 17, Hun har blitt beskyldt for og ta store menger steroider noe jeg tviler på, ettersom at hun har en del kroppsfett ved hoftene og midjen hun blir 28, og har i flere år jobbet hardt for og beholde muskelmassen, jeg syns hun har en dritfin kropp utnytt genene dine tenker jeg. Altså det tok ikke henne 11 år og oppnå dette resultatet, men hun har trent hardt i 11 år og det er inspirerende, hvertfall for meg liksom at en 17 år gammel jente ønsket og få store muskler, etter og ha prøvd seg fram i gymen og fått sansen for trening med tunge vekter, sjekk ut en bodybuilder fra australia ved navn "Tom Platz" aka "quadzilla", så kan du sammenligne hans og hennes lår denne unge kvinnen har sinnsyk gode lår gener. Anonymkode: 9be02...bbe De lårene var ikke fine😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå