Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen min på 11 måneder vil ikke sove på kvelden og har vært sånn så lenge jeg kan huske med henne. I kveld sovnet hun 23:30 endelig 🙈Vanligvis ingen store problemer å legge henne ned for en blund på dagtid, og når hun først har sovnet for natta så sover hun godt gjennom natta og våkner ikke før 9-10 neste morgen.

Jeg føler jeg prøver alle triks i boka for å få henne til å sovne tidligere på kvelden. Andre som har opplevd sånt? Går det seg til?

Anonymkode: 31a56...20b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange og lange blunder har hun på dagtid?

Anonymkode: 300f7...240

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal hun begynne i barnehagen snart? Tenker at da blir det en naturlig rytme uansett, så ville ikke stresset så mye med det med mindre det passer veldig dårlig for dere. 

Men ellers, kanskje kutte en av duppene på dagtid, alternativt prøve vekke henne hvis hun har veldig lange dupper.

Anonymkode: 30fa3...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker du må begynne å vekke tidligere. Hvor mange dupper sover hun? Har en litt seig baby på 11 mnd jeg også, men her blir kvelden rundt 20.30.

Hos oss ser det sånn ut: Morgen mellom 6.15 og 07.00. Første dupp rundt 9.15 til ca 11.15 (her kan det selvfølgelig være variasjoner) er da veldig trøtt til denne duppen. Sover igjen i 14-tiden ca 40 min. Prøvd å legge rundt 19, da er hun ikke trøtt, så går inn på rommet rundt 19.30, ammer, og far legger når jeg er ferdig. Opp og ned i sengen hundre ganger føles det som, men sovner mellom 20 og 20.30.

Anonymkode: 170f1...dcd

AnonymBruker
Skrevet

Ville snudd min egen døgnrytme heller, så sant du eller far er i permisjon :) jeg hqr ekstremt dårlig erfaring med å prøve å snu babyer ang soving 😅

Anonymkode: fea16...44a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.4.2023 den 0.49):

Babyen min på 11 måneder vil ikke sove på kvelden og har vært sånn så lenge jeg kan huske med henne. I kveld sovnet hun 23:30 endelig 🙈Vanligvis ingen store problemer å legge henne ned for en blund på dagtid, og når hun først har sovnet for natta så sover hun godt gjennom natta og våkner ikke før 9-10 neste morgen.

Jeg føler jeg prøver alle triks i boka for å få henne til å sovne tidligere på kvelden. Andre som har opplevd sånt? Går det seg til?

Anonymkode: 31a56...20b

Når våkner hun om morgenen?

Hvor mange dupper på dagtid? 

Når er siste dupp? 

Mye som spiller inn her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...