ms. Perfect Skrevet 19. april 2023 #1 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Jeg skulle hatt 23,3,24,3,47,3,24,3,24 masker mellom maskemarkørene, men jeg har 17,3,12,3,47,3,36,3,30! Totalt antall masker stemmer, men det er jo helt villt hvor de er! Jeg har strikket vendepinner, så jeg antar at noe har gått galt der, men vet ikke helt hva😬 Endret 19. april 2023 av ms. Perfect Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Del Skrevet 20. april 2023 ms. Perfect skrev (3 timer siden): Jeg skulle hatt 23,3,24,3,47,3,24,3,24 masker mellom maskemarkørene, men jeg har 17,3,12,3,47,3,36,3,30! Totalt antall masker stemmer, men det er jo helt villt hvor de er! Jeg har strikket vendepinner, så jeg antar at noe har gått galt der, men vet ikke helt hva😬 Jeg har ikke strikket vendepinner før, jeg bare kikket litt på en video nå for å se. Jeg forstår ikke helt hvordan man bruker det på raglandfelling, men det er ikke så nøye. Tallene dine er ikke ville i det hele tatt - det er et tydelig system i dem, så uansett hva du har gjort, så har du vært konsekvent Første tall fra venstre, der har du 17 masker, det skulle vært 23 masker ------> du har 6 masker i manko. Siste tall, der har du 30, du skulle hatt 24 masker ------> du har 6 masker for mye. Tredje tall fra venstre, der har du 12 masker, det skulle vært 24 -------> du mangler 12 masker. Tredje tall bakfra, der har du 36 masker, det skulle vært 24 ------> du har 12 masker for mye. Siden jeg ikke vet hva du strikker og ikke kjenner til det med vendepinner godt nok, så kan jeg ikke si akkurat hva du har gjort. Men, det ser ut til at det du har gjort, det har du gjort veldig konsekvent Jeg tror det blir lettere for deg å finne ut akkurat hva det er du har gjort når du ser mønsteret i feilen, nemlig at første og siste tall i rekken har motsatt feil (først mangler like mange masker som det siste har for mye). Og at tredje tall mangler like mange som tredje bakfra har for mange. Så selv om tallene ser helt ville ut ved første øyekast, så er det tydelig at det er system i dem og at du har vært konsekvent i måten du har gjort det på Når du ser systemet så er jeg sikker på at du, som kan å strikke vendepinner, vil forstå hva du har gjort som fikk det til å bli slik Anonymkode: dc306...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå