AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Jeg er snart 4 mnd gravid, og de siste 2 dagene har magen vær veldig stor og kjempe hard å ta på. Det er hele magen fra ribbeina til skrittet. Har også hatt en del magesmerter. Er det noen som har vært igjennom det samme og vet hva det kan være? Jeg er en sånn over bekymret person og hypokonder deluxe, så vil ikke ringe legen hvis jeg ikke har noen grunn til bekymring. (har allerede vært haste innlagt på sykehus for noe som visste seg å være en vanlig forstoppelse🤦🏼♀️) men jeg finner ingen ting når jeg googler 😑 jeg tenker det sikert bare er luft, men synes det er rart at hele magen er så stor og så stein hard. Det er ikke vanlig tror jeg..? 🤎 Anonymkode: 69497...f5f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Kynnere - livmoren trener seg opp til å skyve barnet ut under fødselen. Det er fascinerende, livmoren trener hele graviditeten og under fødselen så er det livmoren som overtar kontrollen ☺️ Anonymkode: 9b230...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå