AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Nå er det mange uker siden sist. Jeg har 0 energi. Jeg jobber 50%, også kommer jeg hjem og sover til middag, så spiser vi middag, så sover jeg middagslur, også legger jeg meg kl 20. Og sånn går nå dagan. I tillegg er jeg mye kvalm og har egentlig null interesse av sec, men jeg får litt vondt av han stakkaren min her Han er veldig tålmodig da og maser ikke Flere som sliter med dette? Anonymkode: 65651...f19 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #2 Skrevet 19. april 2023 Jeg hadde det akkurat som deg. Bare jobbet, sov, våknet for litt mat, og sov videre. Hadde null dårlig samvittighet for mangel på sex da, med tanke på at jeg hadde null energi og lyst 😅 Anonymkode: dffa2...2c4 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #3 Skrevet 19. april 2023 Da kan du bare glede deg til 3.trimester når man er svær som en hval, ingen lungekapasitet og null bevegelighet. Da er det ikke enkelt 🤣 Anonymkode: e23a9...91d 3 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #4 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Flere som sliter med dette? Anonymkode: 65651...f19 Fra jeg ble gravid, gikk det 1,5 år uten sex. Fra da så har vi sex 2-3 ganger i året. For noen, så blir sexlivet veldig annerledes post-graviditet/fødsel/småbarn 😊 Man skal ikke ta for gitt at sexlivet gjennopptas slik man var vant med før. Anonymkode: 3961a...005 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #5 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fra jeg ble gravid, gikk det 1,5 år uten sex. Fra da så har vi sex 2-3 ganger i året. For noen, så blir sexlivet veldig annerledes post-graviditet/fødsel/småbarn 😊 Man skal ikke ta for gitt at sexlivet gjennopptas slik man var vant med før. Anonymkode: 3961a...005 Det kommer helt ann på hva man prioriterer selv. Vi hadde veldig lite sex mens jeg var gravid og i mnd etter fødsel. Men så må man bare prioritere å starte opp igjen dersom man vil ha ett godt sex liv. Det skjer ikke av seg selv. Man må jobbe sammen, og da vil sexlivet bli like bra, eller kanskje bedre enn det var før graviditet. Anonymkode: e23a9...91d 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Skrevet 19. april 2023 Sex er ikke en samvittighetsaktivitet. hvorfor er det forresten synd på SAMBOEREN din? Det er ikke han som stiller kroppeb til disposisjon de neste ni mnd… Hvis du ikke vil, så vil du ikke, og det er greit. Det er HAN som skal være samvittighetsfull og omtenksom, ikke du… Anonymkode: 96bee...3fc 9 1
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #7 Skrevet 19. april 2023 Endelig over i 2 trimester. Var helt skutt og konstant kvalm (pkuss har fire fra før og jobb som stjeler alt av energi). Absolutt null interesde for sex, MEN opplevde at når jeg først ga det en sjanse så forsvabt kvalmen litt når jeg ble twnt, og ting ble faktisk litt all right likevel🙃 Anonymkode: eb6b7...f14
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #8 Skrevet 19. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer helt ann på hva man prioriterer selv. Vi hadde veldig lite sex mens jeg var gravid og i mnd etter fødsel. Men så må man bare prioritere å starte opp igjen dersom man vil ha ett godt sex liv. Det skjer ikke av seg selv. Man må jobbe sammen, og da vil sexlivet bli like bra, eller kanskje bedre enn det var før graviditet. Anonymkode: e23a9...91d Ja. Kommer selvfølgelig an på prioriteringer det oftest 😊 For oss, så er det ikke en prioritet😊 Kvaliteten på sexen de gangene vi har sex er prima den. Har ikke noe å klage på. Lenge siden det var smerter/ubehag forbundet med sex. Anonymkode: 3961a...005
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Sex er ikke en samvittighetsaktivitet. hvorfor er det forresten synd på SAMBOEREN din? Det er ikke han som stiller kroppeb til disposisjon de neste ni mnd… Hvis du ikke vil, så vil du ikke, og det er greit. Det er HAN som skal være samvittighetsfull og omtenksom, ikke du… Anonymkode: 96bee...3fc Sa ingenting om at han ikke er det. Han har ikke mast en eneste gang. Jeg får fort dårlig samvittighet for ting Anonymkode: 65651...f19
Frkego Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 Her har det vært vanskelig å ta initiativ til sex i første trimester på grunn av mye kvalme, oppkast og trøtthet. Likevel har jeg blitt med når han har tatt initiativ og det har fungert som "smertestillende" for meg. Eneste gangene jeg ikke var veldig preget av kvalme var da jeg hadde sex. Produksjon av oksyyocin har vel en innvirkning her. I andre og tredje trimester har jeg vært nymfoman med alle tre - da også til tross for dårlig form. Noen får økt sexlyst, andre mister den helt. Ofte er det ikke noe å gjøre fra eller til for å endre dette…
Christina82 Skrevet 24. april 2023 #11 Skrevet 24. april 2023 Ryddet for avsporinger. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 Jeg orket ikke sex i 1.trimester. Anonymkode: ac38c...e21
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #13 Skrevet 24. april 2023 Dette er sikkert helt fjernt, men jeg orket heller ikke sex, og googlet hit og dit, havnet inn på en side med erotiske noveller 😆 Mens jeg leste ble kvalmen borte og jeg ble gira. Aldri før har jeg lest erotiske noveller, men nå gjør jeg det i rykk og napp 🤭 Helt skrudd, jeg vet - men da får jeg lyst til å ha sex Anonymkode: 810dc...9f8 1
Friluftsmann70 Skrevet 24. april 2023 #14 Skrevet 24. april 2023 Det siste du skal ha er dårlig samvittighet, vi mannfolk må klare å vente, til kvinnen er klar, og da mener jeg klar, ikke bare at svangerskapet er over 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #15 Skrevet 24. april 2023 Typen din har det trolig best uten sympatisex. Mange menn like heller ikke gravide kvinnekropper så det er jo ikke skrevet i stein at han vil ha deg nå heller. Ikke ha sex, når du ikke ønsker sex. Det er helt vanlig at minst en part ikke ønsker sex ved graviditet og det er minst like ofte mannen i et par. Anonymkode: a980c...99b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 21.24): Sex er ikke en samvittighetsaktivitet. hvorfor er det forresten synd på SAMBOEREN din? Det er ikke han som stiller kroppeb til disposisjon de neste ni mnd… Hvis du ikke vil, så vil du ikke, og det er greit. Det er HAN som skal være samvittighetsfull og omtenksom, ikke du… Anonymkode: 96bee...3fc Helt riktig! Anonymkode: fc153...682
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #17 Skrevet 25. april 2023 Her kom sexlysten aldri tilbake😅 Foreløpig 8 mnd etter fødsel og null lyst... Stakkars mann ja... Anonymkode: 15e76...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #18 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (På 19.4.2023 den 18.02): Nå er det mange uker siden sist. Jeg har 0 energi. Jeg jobber 50%, også kommer jeg hjem og sover til middag, så spiser vi middag, så sover jeg middagslur, også legger jeg meg kl 20. Og sånn går nå dagan. I tillegg er jeg mye kvalm og har egentlig null interesse av sec, men jeg får litt vondt av han stakkaren min her Han er veldig tålmodig da og maser ikke Flere som sliter med dette? Anonymkode: 65651...f19 Får du i deg nok jern? Eller vitamin mangel? Jernmangel og vitamin mangel kan være trigger til så ekstrem mye søvn og lite lyst faktisk. Jeg har lavt jernmangel,og litt mangel på vitaminer, ikke mye, men nok til at jeg er grådig trøtt all the time. Søvn er den beste jeg har hatt siden før jeg ble gravid på nytt 😘! Merker når jeg er ute eller spiser masse med vitaminer i, blir jeg mindre trøtt og mer aktiv og lysten står på som bare det. Merker d på mannen og. Anonymkode: 27b57...322 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #19 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får du i deg nok jern? Eller vitamin mangel? Jernmangel og vitamin mangel kan være trigger til så ekstrem mye søvn og lite lyst faktisk. Jeg har lavt jernmangel,og litt mangel på vitaminer, ikke mye, men nok til at jeg er grådig trøtt all the time. Søvn er den beste jeg har hatt siden før jeg ble gravid på nytt 😘! Merker når jeg er ute eller spiser masse med vitaminer i, blir jeg mindre trøtt og mer aktiv og lysten står på som bare det. Merker d på mannen og. Anonymkode: 27b57...322 Jeg tar de fire vitamin tablettene man skal ta hver dag, så regner med det er greit. Men det er ikke så uvanlig med en ekstremt lammende trøtthet heller da ^^, Regner med det går over. Snart ferdig med første trimester! Anonymkode: 65651...f19
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #20 Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Her kom sexlysten aldri tilbake😅 Foreløpig 8 mnd etter fødsel og null lyst... Stakkars mann ja... Anonymkode: 15e76...2eb Samme her. Det er 13 år siden. Mange virker helt uforberedt på at seksualiteten kan forandre seg helt etter svangerskap, fødsler og småbarn. Anonymkode: 3961a...005
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå