AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #1 Skrevet 18. april 2023 Noen som har opplevd det? Kan jo ikke være vanlig? Jeg kjenner det når jeg løfter armen utover (for da blir den muskelen aktivert regner jeg med.) Kan jo ikke dra til lege med det, de kan vel ikke gjøre noe. Men hva kan jeg gjøre? Det plager meg under trening og yoga. Anonymkode: b5530...b32
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2024 #2 Skrevet 4. januar 2024 I slutten av Juli 2023 ble det på legevakten satt en stivkrampesprøyte i venstre arm. Det skal sies at jeg aldri har hatt noe problemer med armene mine før. Etter ca. Ett par timer kjente jeg det begynte å bli litt varmt rundt stikkstedet. Smerter i armen kom til og en slags verking. Jeg gikk til primærlegen min etter 4 uker da smerten ikke gav seg. På dette tidspunktet klarte jeg bare å løfte armen halvveis opp, før smertene kom. Legen sier at hun ikke tror det er vaksinen som har forårsaket dette, men underlig er det at det oppsto ca. 2 timer etter injisering. Jeg har ikke hatt noe trøbbel med armen før dette. jeg fikk en sykemelding og fikk beskjed om at dette ville nok gi seg. på hennes ord dro jeg hjem. Da smertene og en betennelseslignende vedvarte, ringte jeg igjen til legen, men da ble det veldig vanskelig og få time. Jeg prøvde tre ganger til, men fortsatt vanskelig å få time. jeg dro til legevakten, da jeg ikke lynet noen annen mulighet, smertene tiltok og det ble vanskelig og sove om natten. Paracet har jeg brukt hele tiden siden smerten ble etablert. på legevakten sier de at jeg ikke egentlig var et akutt tilfelle, men at jeg fikk allikavel kommet til. En hyggelig lege møtte jeg der som sendte en e-Mail til min fastlege. jeg ringte dagen etter altså 3.januar, og fikk time hos en annen lege på kontoret i morgen 5. januar 2024. ,men legesekretærer sa at jeg egentlig var ferdig utredet. Jeg sa at smerten er jo fortsatt der? På legevakten ble det tatt en CRP, den var på 7, så noen betennelse i armen var det ikke, selv om det føles slik. jeg har privatforsikring og ønsker i morgen bare å få en henvendelse, slik at jeg kan få en utredning et annet sted. mitt spørsmål er, kan jeg ha en betennelse i armen selv om den ikke slår ut på CRP? Anonymkode: 3fb9b...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå