AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #1 Skrevet 17. april 2023 Hei Jeg Googler og Googler men finner ikke noe rundt dette. Skal ta det med jordmor imorgen, men er så nysgjerrig. Den siste uka har jeg følt det som at underlivet mitt er hovent. Jeg er gravid i uke 36 nå. Det er ikke de symfysesmertene som jeg er vant med, men mer at det er hovent rundt skjedeåpningen. Det er ubehagelig og noen ganger smertefullt å gå. Jeg har hatt et ganske problemfritt svangerskap smertemessig og det er først nå mot slutten jeg kjenner kroppen begynner å forberede fødsel. Er det noen som vet hva det er som gjør at jeg føler det hovent og ømt? Anonymkode: 4f010...ae8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Skrevet 17. april 2023 Det skjedde meg og, og jeg husker helsesykepleier sa det var helt normalt. Men husker ikke helt hva det skyldtes 🤷♀️ Anonymkode: 4576c...21e
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Skrevet 17. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skjedde meg og, og jeg husker helsesykepleier sa det var helt normalt. Men husker ikke helt hva det skyldtes 🤷♀️ Anonymkode: 4576c...21e Jeg har jo tenkt at det er normalt, men det blir bare mer og mer ubehagelig. Husker du om det var noe du kunne gjøre for å minske ømheten og smertene? TS Anonymkode: 4f010...ae8
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #4 Skrevet 17. april 2023 Det er nokk nedpress, ganske vanlig mot slutten Anonymkode: 7bf35...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #5 Skrevet 18. april 2023 Nedpress gjorde meg hoven. Anonymkode: 837cc...bcb
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #6 Skrevet 18. april 2023 Veldig veldig normalt. i tillegg ble jeg tørr som en ørken, så sex var håpløst, selv med glidemiddel gordi alt var så hovent og ømt. Anonymkode: a7467...579
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #7 Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har jo tenkt at det er normalt, men det blir bare mer og mer ubehagelig. Husker du om det var noe du kunne gjøre for å minske ømheten og smertene? TS Anonymkode: 4f010...ae8 Nei, dessverre 😕 Var nedpress ja, som andre her har nevnt. Kom på det nå. Håper tiden framover går fort ❤️ (selv om jeg vet den sjelden gjør det 🙈) Anonymkode: 4576c...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå