Chris H Skrevet 17. april 2023 #1 Del Skrevet 17. april 2023 (endret) Jeg skal flytte til ny bolig og vurderer live-tv leverandør. Hva mener dere jeg skal jeg velge og hvorfor ? Vil ikke bare ha strømming. Endret 17. april 2023 av Chris H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #2 Del Skrevet 17. april 2023 Hos oss var alternativet Altibox. Jeg valgte å ta den minste pakken med tv-kanaler, da prisforskjellen ikke var så stor sammenlignet med bare bredbånd. Skulle jeg hatt streaming abn for standardkanalene i altibox-pakken, hadde det blitt dyrere. Anonymkode: 130dc...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #3 Del Skrevet 17. april 2023 Hva mener du med live-tv? Du mener vanlig tv, såkalt lineær tv? Du må finne ut hva slags tilkobling det er i den nye boligen din. Er det kabel, fiber eller noe annet. Det kan være begrensninger på hva som tilbys i området osv Anonymkode: 4f40c...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2023 #4 Del Skrevet 18. april 2023 Chris H skrev (På 17.4.2023 den 11.44): Jeg skal flytte til ny bolig og vurderer live-tv leverandør. Hva mener dere jeg skal jeg velge og hvorfor ? Vil ikke bare ha strømming. Hva er live-tv? Anonymkode: bd889...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris H Skrevet 18. april 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 18. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er live-tv? Anonymkode: bd889...6f3 lineær tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #6 Del Skrevet 19. april 2023 Jeg har ikke hatt linær TV på over 10 år, gidder ikke all reklamen og den eneste kanalen jeg ser "live" på nettet er NRK. Bytter mellom flere strømmetjenester som f.eks. Discovery+, TV2 Play, Netflix, Disney+, HBO og Amazon Prime. Strømmer enten til PC eller TV via en Nvidia Shield. Anonymkode: c74e1...1d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå