Gå til innhold

Han er kun bekymret for sexlivet.. gravid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i 1 år og venter vårt første barn. Han er visst livredd for at dette skal gå utover sexlivet, og det er mer eller mindre hans eneste bekymring og tanker rundt en graviditet og å få sitt første barn. Mener at om han ikke får sex kan han like godt være alene.. dette syns jeg er helt utrolig egoistisk i en sånn fase av livet. Jeg sier at mors og babys fysiske helse er viktigere og kommer først i en slik setting, men han mener da at om han ikke får sex går det utover hans psykiske helse og at det er like viktig.. veit ikke helt jeg, føler ikke helt han er så veldig opptatt av baby heller når han ikke kan snu fokuset bort fra seg selv.. er det kun jeg som reagerer på dette?

Anonymkode: 0815d...c7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er dømt til å gå til helvete.

Anonymkode: ae761...c0a

• Liker 19
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette var ille! Du kan like godt gå fra han, først som sist. Sex burde det IALLEFALL ikke bli.

Anonymkode: 89587...831

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

🚩🚩🚩

Anonymkode: 4a84c...558

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så skuffende. Stå på ditt og ha sex med han om og når du vil. 

Anonymkode: 4257a...501

• Liker 2
Skrevet

Det går selvfølgelig ut over sex livet i en periode. Det må han ta til seg, men håndterer dere det greit kan sexlivet ta seg opp igjen senere. Tror du bør ta han med i terapi, han virker til å ha for store problemer til at dere skal fikse den allene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ts her. Han tok opp dette da han mente det var en synkende trend fra vi møttes. i starten kunne vi ha sex 4-5 ganger i uka og ned til 1 gang nå. 1 gang i uka er ikke illa når man er kvalm, uggen og trøtt i 1 trim. trodde jeg prøvde å lure han i starten fordi det var mer😵han var visst så tydelig da vi møttes om at om det ikke var nok sex gikk d ikke for han

AnonymBruker
Skrevet

Nå kommer det fram hvordan han er -

Var det et veloverveid valg å bli gravid så tidlig? 

Anonymkode: 58f1e...fbb

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har iallefall knekt koden for hvordan sexlivet blir ikke-eksisterende. Du kan jo spørre han hvordan han tenker at du skal opprettholde noen lyst på sex, når han ikke syns du er brukanes til noe annet enn å tømme seg i? 

Anonymkode: 30a78...593

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Nå kommer det fram hvordan han er -

Var det et veloverveid valg å bli gravid så tidlig? 

Anonymkode: 58f1e...fbb

jeg ble gravid i starten ved et *uhell* men mistet, noe som var ganske traumatiserende, og han var ikke så interessert så var ganske kald rundt det hele.. Jeg har veldig lyst på barn, og han mente han også hadde lyst på barn med meg, så da lot vi det gå sin gang etter det, men når dette her kommer fram når jeg først er gravid igjen føler jeg ikke at det med barn var så viktig for han. jeg vil jo ha barn med en mann som vil ha barn, og da trodde jeg ikke det burde vært sånn som det kommer fram her, da burde det være viktigere fokus mener nå jeg, sex kommer jo når man har lyst og ork

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til. 
vi har ikke hatt sex siden starten på 3. trimester.ungen er nå 4 mnd. Mannen overlever, fordi han har hjerne nok til å forstå at det er sånn det brått kan bli når noe oppstår under graviditet og fødsel. 

Anonymkode: b34b5...710

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor diskuterer dere dette i det hele tatt?

Hvordan ble det et tema at det kan bli slutt på sexlivet?

Jeg er enig med TS i at helsen til mor og barn kommer først, men det er jo ikke en skarp motsetning der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

ts her. Han tok opp dette da han mente det var en synkende trend fra vi møttes. i starten kunne vi ha sex 4-5 ganger i uka og ned til 1 gang nå. 1 gang i uka er ikke illa når man er kvalm, uggen og trøtt i 1 trim. trodde jeg prøvde å lure han i starten fordi det var mer😵han var visst så tydelig da vi møttes om at om det ikke var nok sex gikk d ikke for han

Hvorfor får dere barn sammen når dere knapt kjenner hverandre og hsr kun vært sammen i 1 år?

Anonymkode: c2d57...361

• Liker 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Sexlivet blir i hvert fall påvirket når han oppfører seg sånn. Er vel få kvinner som blir tent av en mann som maser om sex.. 

Anonymkode: d068e...31d

Skrevet
Isambard skrev (4 minutter siden):

Hvorfor diskuterer dere dette i det hele tatt?

Hvordan ble det et tema at det kan bli slutt på sexlivet?

Jeg er enig med TS i at helsen til mor og barn kommer først, men det er jo ikke en skarp motsetning der.

Jo det er jo en motsetning, om far mener  det er viktigere hun har sex en at hun har det bra. Man kan ikke få en baby og forvente at sex livet blir det samme.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg ble gravid i starten ved et *uhell* men mistet, noe som var ganske traumatiserende, og han var ikke så interessert så var ganske kald rundt det hele.. Jeg har veldig lyst på barn, og han mente han også hadde lyst på barn med meg, så da lot vi det gå sin gang etter det, men når dette her kommer fram når jeg først er gravid igjen føler jeg ikke at det med barn var så viktig for han. jeg vil jo ha barn med en mann som vil ha barn, og da trodde jeg ikke det burde vært sånn som det kommer fram her, da burde det være viktigere fokus mener nå jeg, sex kommer jo når man har lyst og ork

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: c2d57...361

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer to barn!

Anonymkode: 4d074...ae2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han var ikke interessert og kald rundt det med sa. Også velger du å bli gravid igjen med dette mennesket. Å dere har bare vært sammen i et år. Han fortalte deg jo også hvor viktig sex er for han. Syns du virker til å ha veldig dårlig dømmekraft..

Anonymkode: e8dee...4f4

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
Pippi Lotta skrev (Akkurat nå):

Jo det er jo en motsetning, om far mener  det er viktigere hun har sex en at hun har det bra. Man kan ikke få en baby og forvente at sex livet blir det samme.

Jeg synes han virker veldig rar og umoden.  Jeg skjønner bare ikke at temaet kommer opp og at det er nødvendig å sette ting opp mot hverandre.

Det å få barn bør ikke bety slutten på sexlivet, men kanskje noen pauser. Jeg vil tro de fleste kvinner også ønsker å ha et sexliv etter å ha fått barn.  Derfor tenker jeg diskusjonen burde være unødvendig.

Hun kan så klart forlate ham for at han er en dust, men hvis ikke så foreslår jeg at TS slutter å sette ting opp mot hverandre men heller legger vekt på at hun ikke tenker å avslutte sexlivet permanent pga barn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mener at om han ikke får sex kan han like godt være alene.

Det han sier, er at han egentlig ikke liker deg (eller andre kvinner). Dette forholdet anser jeg som dødfødt. Gjør deg selv en tjeneste og forlat han før fødselen, jo før jo bedre.

Anonymkode: b119c...d58

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...