AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Min baby på 10 mnd sover ikke natta gjennom og kan våkne alt fra 2-10 ganger i løpet av natta. Har samsovet siden dag 1 og har alltid ammet i søvn. Når han våkner på natta ammer han litt og sovner fort igjen. Men det er veldig mye oppvåkninger på kvelden etter han er lagt også. Ikke mer enn at jeg har satt meg i stua er han våken igjen. Det begynner å bli ganske slitsomt. Hadde håpet han skulle sove natta gjennom av seg selv slik som første gjorde når han var et par mnd, men venter visst forgjeves. De eneste gangene han sovner uten pupp er på dagtid i vogn eller i bilen. Har prøvd å ligge ved siden av han i senga og bare stryke eller nynne, men han hylvræler. Lenge. Det kan ta over 1 time før han sovner av utmattelse og slik orker jeg ikke, det er så fælt å høre på. Hikster hele natta etter slik grining. Jeg får helt vondt av det. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 9f22c...4ea
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Følger, for er i akkurat samme situasjon med min på 13 måneder😅 Anonymkode: f6404...80d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Akkurat samme her, men min er bare 7 mnd. Forventer hver dag at «i dag er dagen», men utifra denne tråden kan jeg vel kanskje se langt etter det 😅 Anonymkode: 8681d...04c
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Vet ikke hvorfor det kom Minh i overskriften der 🙈 Anonymkode: 9f22c...4ea
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vet ikke hvorfor det kom Minh i overskriften der 🙈 Anonymkode: 9f22c...4ea Skulle stå nattamming kom jeg på. Viktig å få retta det før skrivepolitiet ankommer tråden. Anonymkode: 9f22c...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå