Gå til innhold

Damer, hvilken treningstights er din favoritt?

Gjest Chroma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg liker Nike sine, de "standard" svarte typen. De har alle lengder

Anonymkode: f541c...b09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd det meste av merkerog ulike tightser har jeg endelig funnet det som passer min kropp best, nemlig Gymshark. Nå er det kun der jeg kjøper tightser. Favoritten er Vital Seamless 2.0 og Adapt Animal Seamless.

Anonymkode: ad55a...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trine fra Eyda. De har passformgaranti, så man kan prøve den noen økter før man eventuelt bestemmer seg. 

Anonymkode: b412c...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til Bara sine. Kjøpte 2 stk høsten 2021, og siden har jeg byttet ut nesten alle tightsene mine med ulike modeller derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Bumpro sin Perfect Rib Scrunchie tights.

Sømløs, sitter bra under trening, god stretch, god på fukt transport og er akkurat passe i lengden på beina.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den som gir meg nok oppmerksomhet og bekreftelse fra bæd boisa mens jeg klager på kg at menn behandler meg så fælt

Helst så stram som mulig og vise stringen

Anonymkode: a1612...441

Idiot 

Anonymkode: f541c...b09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått en ny favoritt fra hm ☺️ skikkelig highwaste og TIGHT passform som sitter støpt. Kosta vel 399. Så rimelig var den og ☺️☺️ ellers er levity fra thights ganske ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bambyb82 skrev (1 minutt siden):

Jeg har fått en ny favoritt fra hm ☺️ skikkelig highwaste og TIGHT passform som sitter støpt. Kosta vel 399. Så rimelig var den og ☺️☺️ ellers er levity fra thights ganske ok.

Har du link? 🙂 

Anonymkode: c4781...629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger ved bilde fra appen. Jeg er timeglass figur med kraftige hofter og smal midje.  165 høy og 69 kg Denne sitter støpt på min passform. 

IMG_4391.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Den som gir meg nok oppmerksomhet og bekreftelse fra bæd boisa mens jeg klager på kg at menn behandler meg så fælt

Helst så stram som mulig og vise stringen

Anonymkode: a1612...441

Det handler selvfølgelig ikke om å få oppmerksomhet, det handler om hvilken som er behagelig, ikke sklir ned og som gir god støtte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BALion med kompress...sitter bra og gir meg flott rumpe. Det betyr mest for meg.

Anonymkode: 7d6d0...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lululemon align. Har prøvd myyye tights, ingen nærmer seg denne. Verdt pengene. 

Anonymkode: 27344...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...