AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #1 Skrevet 16. april 2023 Har nettopp tatt ordinær ultralyd i uke 19+0. Vi kom inn nesten en halvtime etter at vi skulle ha timen. Og hun virket veldig stresset (sikkert pga forsinkelsen). Greia er at jeg så noe på ultralyden jeg synes så rart ut. Det vises også på bildene jeg fikk. Jeg spurte om hun ville si ifra om noe var galt med en gang, og det sa hun at hun ville gjort. Alt var visst fint. Er litt redd for at hun ikke la merke til noe pga hun var stresset. Hadde dere bestilt ultralyd privat? På bildene så har fosteret en "hump" bak på skallen. Slik var det også under ultralyden. Er dette normalt? For dette gjorde meg stressa. Anonymkode: 38d5a...057
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #2 Skrevet 16. april 2023 Ville jo ha spurt om det når jeg var der, men ta å ring sykehuset og be om en ekstra time da du har spørsmål knyttet til oppdagelser på bildet, i tillegg til at du følte hun ikke hadde tid til deg. Når det er sagt, så hadde jeg absolutt ikke stresset med det da det er en ganske synlig del, så JM ville jo lagt merke til det om det var noe som ikke skulle være der. Anonymkode: 6a21e...173
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #3 Skrevet 16. april 2023 Det er antakelig ikke babyen, men ditt vev som vises på babyen? Men ring og spør dem. Sikkert best å få vekk dekke bekymringa Anonymkode: 8976f...20a
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #4 Skrevet 16. april 2023 Jeg synes også det ser ut som ditt vev. Anonymkode: 2afba...30d
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #5 Skrevet 16. april 2023 Jeg tror også det er ditt vev, men om jeg var usikker ville jeg nok bedt om en ekstra sjekk. Bedre å sjekke enn å gå og lure. Anonymkode: 30f20...02f
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #6 Skrevet 23. april 2023 Jeg betaler lett 2000kr privat om jeg trenger bekreftelse for å roe meg ned…. Anonymkode: 3bc41...ff3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #7 Skrevet 24. april 2023 Hodet er en del de ser nøye gjennom fra alle kanter, så hun ville nok sett det om det var noe feil. Men det er ingenting i veien med å ta en privat ul for å roe deg, og de har masse tid. Gikk privat 2 ganger og synes det var veldig koselig. Anonymkode: 07534...b43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå