Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noe jeg tror er en sa. Eller kjemisk? Er 5+3 i dag. Har blødd av og på siden ventet mens. Testene er fremdeles sterke. 
hvor lenge varte din sa? Når begynte testene og bli svakere igjen?😊

Anonymkode: c1d81...553

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk først litt brunt blod på papiret når jeg tIsset. To dager etter begynte stor blødning som ikke var tvil om at var SA. Det pågikk i kanskje 5 timer men jeg la meg med bind på natta og våknet opp med blod i bindet også. 

Anonymkode: 4bdd3...667

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fikk først litt brunt blod på papiret når jeg tIsset. To dager etter begynte stor blødning som ikke var tvil om at var SA. Det pågikk i kanskje 5 timer men jeg la meg med bind på natta og våknet opp med blod i bindet også. 

Anonymkode: 4bdd3...667

Så leit å høre.. når begynte testene dine å bli svakere?

AnonymBruker
Skrevet

Ja si det. Hadde en SA i fjor, men jeg blødde i nesten 6 uker 😅 Selv om de sa de ikke klarte å se rester eller noe i livmoren. Måtte til slutt gå på provera i 10 dager og da sluttet blødningene 

Anonymkode: 62c9d...93b

Skrevet

Det er sikkert veldig varierende. Jeg hadde en SA i uke 11 og blødde i 9 uker. Skal sies at de største blødningene varte i bare 2-3 dager og så var det mer som en veldig svak mens/småblødninger resten av tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Sa I uke 8, blødde i 2 uker. Negativ test først etter 5 uker. 

Anonymkode: 8ce6a...c1d

AnonymBruker
Skrevet
Arkana skrev (44 minutter siden):

Det er sikkert veldig varierende. Jeg hadde en SA i uke 11 og blødde i 9 uker. Skal sies at de største blødningene varte i bare 2-3 dager og så var det mer som en veldig svak mens/småblødninger resten av tiden. 

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Sa I uke 8, blødde i 2 uker. Negativ test først etter 5 uker. 

Anonymkode: 8ce6a...c1d

Når merket dere nedgang i testene i forhold til blødningene? Klem til dere som har gått gjennom det samme ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når merket dere nedgang i testene i forhold til blødningene? Klem til dere som har gått gjennom det samme ❤️

Jeg testet ikke, så det aner jeg ikke. Jeg kan trøste deg med at jeg ble gravid på pp2 etter SAen og aldri har opplevd en SA etter det. Jeg kan også fortelle at jeg blødde hele første trimester i alle svangerskap, så blod trenger heldigvis ikke bety at det går galt selv om det selvsagt er noe man aldri ønsker å se når man er gravid. Klem til deg. Det er så vondt å oppleve. :klem:

AnonymBruker
Skrevet

De to SA'ene jeg har hatt i uke 5 var som en vanlig mens, både i mengde og lengde. Kunne telle starten på spontanaborten som første dag i mens og eggløsning kom 13 dager senere.

Testet ikke hver dag etterpå, men testen var hvertfall negativ en uke senere.

Anonymkode: 6a5f6...5d7

AnonymBruker
Skrevet

Min SA i høst varte i litt over 2 uker. Begynte å blø 5+5, og når jeg var 8+0 kom de siste restene ut… 

Anonymkode: c3244...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...