AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #1 Skrevet 15. april 2023 Hei! Jeg er 7+4, jeg har ikke tatt clearblue digital for å sjekke ukeindikator eller målt HCG nivå hos legen, men jeg får inntrykk av at det er noe alle her gjør, henger jeg etter? Burde jeg gjøre det? Anonymkode: 94d9f...8ce
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #2 Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Jeg er 7+4, jeg har ikke tatt clearblue digital for å sjekke ukeindikator eller målt HCG nivå hos legen, men jeg får inntrykk av at det er noe alle her gjør, henger jeg etter? Burde jeg gjøre det? Anonymkode: 94d9f...8ce Jeg er kun 5+3 men har heller ikke tenkt å ta clearblue uke. Skal til legen i neste uke for å få videre oppfølging hos jordmor/helsestasjon, men ikke tenkt at jeg skal ta noe blodprøve. Mitt andre barn og sånn var det med første også Anonymkode: 2d068...323
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #3 Skrevet 15. april 2023 Tok en clearblue bare fordi jeg var nyskjerrig. Ellers har jeg ikke gjort noe annet enn vanlig oppfølging med jordmor. Aldri vært inne kun for å sjekke hcg feks. Har ikke intrykk av at det er vanlig (utenom her på kg). Anonymkode: ee54d...069 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #4 Skrevet 15. april 2023 De av oss som tester flere ganger og med digital er oftest de som har opplevd å miste. Er ikke nødvendig å teste flere ganger. Men for meg var det en trygghet i å se at hcg økte, sidrn jeg har mistet før. Anonymkode: 8a22a...298 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #5 Skrevet 15. april 2023 Hvordan hcg stiger er en god indikasjon på om graviditeten er frisk, eller viable som man kaller det på engelsk. Og de som har opplevd å miste ønsker selvfølgelig å få så mye informasjon som mulig. Anonymkode: 544f4...11d
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #6 Skrevet 15. april 2023 Jeg tok vanlig, billig graviditetstest og dro til legen i uke 12. Men de målte ikke hcg da. Med mindre du har en historie med SA eller noe annet bekymringsverdig så kan du bare ta det med ro. Anonymkode: 10618...faa 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #7 Skrevet 16. april 2023 Jeg brukte en billig graviditetstest fra normal, la inn siste mensdato på app og forholdt meg til dette helt til jeg var på PUL og fikk eksakt termindato😅 orket ikke å kjøpe dyre graviditetstester og teste hcg😅 fikk friske barn, hjelper lite å bekymre seg🫶🏼 Anonymkode: e35d0...716
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #9 Skrevet 16. april 2023 Nei, jeg sjekket heller aldri noe nivå hos legen. Tok tidlig ul for å finne ut hvor langt jeg var på vei da, for jeg hadde null peiling eller oversikt 😂 Anonymkode: ac2d5...f7c
Anjatapinjata Skrevet 16. april 2023 #10 Skrevet 16. april 2023 Jeg tok kun en graviditetstest da jeg ble gravid. Fikk beskjed om å bestille time hos jordmor tidlig pga kapasitet. Også tok jeg en tidlig ultralyd i uke 10+2 fordi jeg skulle overraske familie med ultralyd bilde og annonsering på julaften. (Ja mange synes det er harry) eller bare vanlig Oul. Var så rolig og fornøyd i graviditeten, nesten aldri hatt det så bra som da😅 så nei helt normalt å ikke stresse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå