Gå til innhold

Til de som har vært i militæret. Hvordan var sesjon?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt innkalt til sesjon. Gruer meg som faen fordi jeg vet at jeg ikke er godt nok trent og at jeg må utføre fysiske tester foran andre. Hvordan var sesjon for dere? 

Anonymkode: 05c9f...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har blitt innkalt til sesjon. Gruer meg som faen fordi jeg vet at jeg ikke er godt nok trent og at jeg må utføre fysiske tester foran andre. Hvordan var sesjon for dere? 

Riktig nok lenge siden jeg var der (20 år siden nå) men det var bare evnetest og det fysiske var synstest og hørselstest.

Har du sjekket opp at det er fysiske tester? Det var ikke noe slikt, og alle testene ble gjort privat. Svaret på evnetest fikk vi av befal privat.

Anonymkode: 6c492...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Riktig nok lenge siden jeg var der (20 år siden nå) men det var bare evnetest og det fysiske var synstest og hørselstest.

Har du sjekket opp at det er fysiske tester? Det var ikke noe slikt, og alle testene ble gjort privat. Svaret på evnetest fikk vi av befal privat.

Anonymkode: 6c492...160

Det er fysiske tester som å løpe 3000 m, push-ups, pull ups og blant annet benkpress. Dette foregår i et rom med andre som er på sesjon. Syntes det er litt ukomfortabelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...