AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg så et par episoder i går og vet ikke helt hva jeg skal si. Utgir seg for å være en hjernedød influencer som blir et bedre og mindre egoistisk menneske etter møte med folk som har Downs. Anonymkode: 784c1...963 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 14. april 2023 #2 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg holder på å se det nå. Er vel på episode 4. Det jeg ser er en influenser som har levd i en boble. En mor som har oppdratt barnet sitt med helt feil fokus. Et skadelig ett. Influenseren har levd i denne boblen og kom seg ikke ut før hun måtte pga denne skatten hun ikke hadde betalt. Når hun møter jenta med Downs blir hun mer og mer bevisst på denne boblen og lærer mer hvordan verden er utenfor boblen. Fokus på viktigere ting enn utseende og likes. Blir artig å se videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 14. april 2023 #3 Del Skrevet 14. april 2023 Sirisiri10 skrev (5 minutter siden): Jeg holder på å se det nå. Er vel på episode 4. Det jeg ser er en influenser som har levd i en boble. En mor som har oppdratt barnet sitt med helt feil fokus. Et skadelig ett. Influenseren har levd i denne boblen og kom seg ikke ut før hun måtte pga denne skatten hun ikke hadde betalt. Når hun møter jenta med Downs blir hun mer og mer bevisst på denne boblen og lærer mer hvordan verden er utenfor boblen. Fokus på viktigere ting enn utseende og likes. Blir artig å se videre. Nå fikk jeg også lyst til å se den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Del Skrevet 14. april 2023 Ts her Har sett alle episodene og den ble bedre og bedre. Anonymkode: 784c1...963 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Del Skrevet 14. april 2023 Jeg digger den! Så nesten alt i går. Ser resten i kveld! Anonymkode: 36648...51e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mperle Skrevet 14. april 2023 #6 Del Skrevet 14. april 2023 Så alle episodene i et jafs i går🤭😁 Fin og på en måte lærerik serie. Naturligvis litt forutsigbar men det gjorde ingenting. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #7 Del Skrevet 15. april 2023 Den har en brodd jeg liker godt Anonymkode: cdcf6...287 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #8 Del Skrevet 15. april 2023 Jeg syns den var super 😃 Møtte meg selv i døra må jeg innrømme. Kunne gjerne vært flere episoder. Anonymkode: f43e0...1b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #9 Del Skrevet 15. april 2023 Morsom og bra serie de 4 episodene jeg har sett! Hadde aldri giddet å se den om det ikke var for at noen her inne skrev den var parodi på influencere, for jeg trodde først det var nok en kjip influencer promotion serie. Anonymkode: 756dc...8d2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #10 Del Skrevet 15. april 2023 En serie for jenter fra Oslo-vest og Bærum i "konfirmasjonsalderen". Fullstendig bortkastet å bruke tid på. Anonymkode: 7b6c0...880 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #11 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg syns den var super 😃 Møtte meg selv i døra må jeg innrømme. Kunne gjerne vært flere episoder. Anonymkode: f43e0...1b2 Hvordan møtte du deg i døra? Er du influencer? Anonymkode: 784c1...963 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #12 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En serie for jenter fra Oslo-vest og Bærum i "konfirmasjonsalderen". Fullstendig bortkastet å bruke tid på. Anonymkode: 7b6c0...880 Ikke enig. Er fra Oslo øst og voksen og liker den. Har du sett den eller bare sett reklame for den? For jeg trodde som deg når jeg bare hadde sett reklame. Anonymkode: 756dc...8d2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #13 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke enig. Er fra Oslo øst og voksen og liker den. Har du sett den eller bare sett reklame for den? For jeg trodde som deg når jeg bare hadde sett reklame. Anonymkode: 756dc...8d2 Så 1 episode, det var fullt nok. Men så er jeg en "middle-aged" mann fra en mindre by. Anonymkode: 7b6c0...880 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 15. april 2023 #14 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så 1 episode, det var fullt nok. Men så er jeg en "middle-aged" mann fra en mindre by. Anonymkode: 7b6c0...880 Da er det ikke sikkert det treffer deg helt 😃 Men en serie for ungdom fra vestkanten/Bærum er jeg ikke enig i. Synes den har en dybde i seg samtidig som det er lett underholdning. Den gir ulike innblikk i influenser bransjen, men også på oppdragelse, vennskap, ensomhet, materialisme etc. Og tro meg, noen mødre er faktisk sånn som moren til cammo. Noen litt mindre ekstremt, men mye av det samme. Det er en form for omsorgssvikt og man ser hvor mye det har påvirket cammo. Vet ikke, men kanskje fordi jeg kjenner meg mye igjen i cammo at den treffer meg - bortsett fra at jeg ikke hetset andre for deres utseende eller andre ting. En mor som kun var fiksert på utseende og jeg som trodde et menneskets verdi lå i hvordan man så ut, for det var det jeg var lært opp til. Manipulasjon. Mobbing. Aldri føle seg bra nok. Behov for bekreftelse på at man ser bra ut osv. Når man kommer seg ut av denne boblen ser man hvor grusomt denne boblen har vært og man distanserer seg fra den. Samtidig vil noen forbli i denne boblen, særlig når vi har sosiale medier og folk som får nærmest dyrket denne boblen gjennom some. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #15 Del Skrevet 15. april 2023 Syns serien er bra. Håper på sesong 2. Anonymkode: b5121...c66 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #16 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Så 1 episode, det var fullt nok. Men så er jeg en "middle-aged" mann fra en mindre by. Anonymkode: 7b6c0...880 Ok da skjønner jeg. Synd at du har et sånt syn på kvinner da, veldig stereotypisk og dømmende. Jeg tror alle type kvinner kan syntes serien er morsom og tar ting på kornet, for alle type kvinner får med seg press fra influencere på et eller annet nivå. Har du sett den nye tv-reklamen til If forsking? En dame som tryner på sykkel og drar opp telefonen for å ringe etter hjelp, men først må hun bare ta en selfie. Det er sånn det har blitt rundt i samfunnet nå, så det er moro at det lages humor som tar det på kornet fordi det er med å gi en realitetsorientering til alle som blir påvirket av influencere og den nye digitale makten. Du har sikkert blitt påvirket i en eller annen grad som mann også, vært innom profiler med bare masse lekre modell bilder og hvor til og med et bilde som skal forestille tilfeldig tatt av maten er så regissert at vasen i bakgrunnen er plassert akuratt der nøye. Og neste gang du er ute på restaurant med jobben så sitter folk der å må ta bilde av sin tallerken og flytte på glasset og stearinlyset til riktig plass for at det skal se best mulig ut på bildet 😅 Det har jo gått helt over styr hvor mye vi alle blir påvirket av det vi egentlig synes er tåpelig! Syns serien minner oss fint på hvor tåpelig influencere er og at nå må folk begynne å huske på hva det er som egentlig er viktig i livet Du burde se resten av episodene. Ikke at det er en kjempegod vakker serie med enorme poenger alle mååå se, men den tar ting på kornet og er en anderledes serie enn den virker som ved første øyekast. Anonymkode: 756dc...8d2 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #17 Del Skrevet 15. april 2023 Koselig og forutsigbar Anonymkode: 1f879...198 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #18 Del Skrevet 15. april 2023 Sirisiri10 skrev (10 minutter siden): Da er det ikke sikkert det treffer deg helt 😃 Helt rett ! For meg er "Sophie-Elise" og Influencere Like interessant som et skjema fra skatteetaten eller Fylkeskommunen. Anonymkode: 7b6c0...880 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #19 Del Skrevet 15. april 2023 Synes den var morsom, men manglet dybde. Anonymkode: d3588...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #20 Del Skrevet 15. april 2023 «Men du har jo downs!»🤣 Cammo er en mer oppegående versjonen av SE og CBE😅 Anonymkode: b12d0...bc7 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå