AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #1 Skrevet 14. april 2023 Hei! Noen som plutselig har blitt kvalm i tredje trimester? Skulle nesten tro jeg var gravid i første trimester da jeg er så sinnsykt kvalm. Svært ubehagelig. Har mild svangerskapsforgiftning, men den holder seg stabil. Nå har jeg sluttet å gå opp i vekt også noen råd? Når jeg ringer sykehuset mener jordmødre at jeg bare skal se det an… Anonymkode: 48b7e...168
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #2 Skrevet 14. april 2023 Jeg opplevde det. Ingen fant ut av hvorfor, men det var veldig utmattende for meg. Fødte to uker før termin, og alt var bra med barnet. Kvalmen forsvant da baby var ute. Anonymkode: 380dd...dbf
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Skrevet 14. april 2023 Jeg var kvalm i tredje trimester, men det var ikke så ille som i første trimester. Mest sannsynligvis var det pga halsbrann. Sluttet å gå opp i vekt også, fordi nesten alt jeg spiste gav meg denne kvalmen( Veldig utmattende... Anonymkode: d87df...078
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #4 Skrevet 14. april 2023 Jeg ble akutt kvalm og kastet faktisk opp et par ganger i andre og tredje trimester. Var veldig kvalm i første trimester men uten oppkast så husker jeg syntes det var litt rart. I tredje trimester var jeg også litt kvalm iblant pga magen var så stor tror jeg, at baby presset på magesekken osv så alt var ubehagelig..? Hadde og anemi og det kan man vel bli litt uvel av. Anonymkode: f2d07...054
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Jeg var konstant kvalm, og kastet opp mest i 3.trimester. Fikk beskjed om at det ikke er så uvanlig, bare snakkes ikke så mye om. Gikk over da fødselen var unnagjort. Kjøpte Link reseptfritt på apoteket, det hjalp bedre enn det meste annet for meg. I tillegg til at jeg spiste små, hyppige måltider. For min del var det nok halsbrann og sure oppstøt som første til oppkast da det ble så trangt i magen. Det er veldig ubehagelig, håper du finner en løsning som bedrer det for deg! Anonymkode: 6eecc...e14
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Vanlig. Magesekken er under større trykk Anonymkode: fb699...624
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå