Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei!! håper jeg legger dette på rett plass

jeg har dessverre funnet ut at jeg er gravid, er nå i uke 8 etter beregningene mine . ønsker å ta abort , men kvier meg sykt for å ringe sykehuset å bestille timen. hva i alle dager sier jeg når jeg ringer dem?? hei det er navn, jeg vil gjerne bestille en time for abortt? aner ikke hvorfor jeg er sånn , men har alltid taklet telefon samtaler veldig dårlig av en eller annen grunn og gruer meg til selve aborten åsså. jeg håper det blir en medisinsk abort på sykhuset, men dette kommer vel helt an på? 

Anonymkode: 32671...e6a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er bare å si akuratt det du skriver. "Hei jeg ringer fordi jeg ønsker time for abort" så svarer de "Ja hva er navn og fødselsdato" så svarer du på det og får kanskje spørsmål om du vet hvor langt du er på vei, så får du en time satt opp. Da får du en samraletime innen kort tid hvor det avtales om det skal gjøres medisinsk eller kirurgisk abort. Hvis du skal ha medisinsk abort får du med deg tabletter hjem samme dag og hvis du skal ha kirurgisk abort får du med deg en pille som skal tas samme morgen for datoen du får for nytt oppmøte. Begge typer aborter går helt fint etter min erfaring :)

De får mange sånne telefoner hver dag så ingenting å være redd for å ringe :)

Lykke til ❤️

Anonymkode: 5da13...44b

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Som skrevet over, veldig fint svar❤️

Hei jeg ringer fordi jeg ønsker time til abort. Så spør de alle nødvendige spørsmål og du svarer bare. Har selv tatt medisinsk abort og da ringte jeg bare slik jeg forklarte nå.

Klem!

Anonymkode: 6196d...1f9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er bare å si det du skriver. Du får nok medisinsk abort, ja. Masse lykke til! ❤️ 

Anonymkode: 87a65...e13

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

tusen takk for svar, setter skikkelig stor pris på det. takk for at dere er så snille, det høres sikkert merkelig ut men det hjelper veldig på :hjerte:

Anonymkode: 32671...e6a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...