Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg drømmer veldig mye om at vi har fått en liten baby gutt. Tror dere det er intuisjonen som "vet" at jeg har en gutt i magen? Jeg kan ofte også ta meg selv i å si han.

Jeg må innrømme at jeg har ønsket meg litt jente (blir selvfølgelig glad uansett) men drømmer kun om gutt. 

Noen der som drømte om kjønn og fikk det kjønnet eller helt motsatt?

Anonymkode: efa85...11c

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Man blir ikke synsk av å være gravid. Jeg drømte ofte at jeg fikk kattunger og valper, fikk heldigvis menneskebarn :P 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drømte ikke om kjønn, jeg hadde bare helt syke drømmer mens jeg var gravid. Blod og mord og brann og andre ekle, ekle drømmer. Bl.a drømte jeg at jeg rygget på min 2-åring slik at hodet hans  sprakk som en vannballong og hjernemassen sprutet utover. Grøss...

Anonymkode: dc907...9ae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sexdrømmer, for det meste :ler:

Anonymkode: 2ea6f...f3c

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Anonymus Notarius said:

Man blir ikke synsk av å være gravid. Jeg drømte ofte at jeg fikk kattunger og valper, fikk heldigvis menneskebarn :P 

Haha🤣 jeg har forsåvidt også drømt at jeg fikk kattunger!

AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg drømte ikke om kjønn, jeg hadde bare helt syke drømmer mens jeg var gravid. Blod og mord og brann og andre ekle, ekle drømmer. Bl.a drømte jeg at jeg rygget på min 2-åring slik at hodet hans  sprakk som en vannballong og hjernemassen sprutet utover. Grøss...

Anonymkode: dc907...9ae

Uff, det var da voldsomt!😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...