AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg er midt i en spontanabort, er i uke 11-noe. Rakk allerede å få ganske synlig mage (sannsynligvis bare oppblåst), men akkurat nå vil jeg bare at alt som har med graviditeten skal forsvinne. Er tøft nok med blodet og det som er i ferd med å skje, men vil ut av graviditetsbuksene så fort som mulig, ha lyst på kaffe igjen, ikke føle meg uggen og legge alt bak meg. Dere som har vært gjennom det samme❤: når forsvant magen og alt som hører graviditeten med? Dette er så jævlig. Anonymkode: 3fa0d...66a 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #2 Skrevet 13. april 2023 Hei TS, lei for at det gikk slik ❤️ Jeg hadde en SA for litt over 2 uker siden, uke 7. Det kan nok variere hvor lang tid det tar, spesielt når du hadde kommet helt til uke 11. For meg ble symptomene og oppblåstheten borte en ukes tid etter første blodet kom. Jeg har nettopp hatt første eggløsning allerede, føles kort etter spontanaborten. Venter til neste syklus før prøving på nytt. Håper det går fort over når det nå er gått slik ❤️ Anonymkode: 69c2a...2e7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #3 Skrevet 13. april 2023 Føler med deg.. nå var ikke jeg like langt som deg, var i uke 7, men hadde vært veldig oppblåst hele veien og ingen av buksene mine passet. Er nå 2,5 uker siden aborten og føler meg som meg selv igjen. Buksene passer, puppene er mindre igjen og kvalmen er borte. Kaffelysten har ikke kommet tilbake, men det tenker jeg er helt greit❤️ Anonymkode: 2db81...f91 1
WilhelmineAmalie Skrevet 13. april 2023 #4 Skrevet 13. april 2023 Symptomene forsvant 3 dager før spontanaborten. Var i uke 7.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 jeg føler det ble "verre" i ei uke eller litt mer etter SA, hadde det i uke 10 (10+0). Fordi jeg ble mer oppblåst og så nesten mer gravid ut etterpå, tror det var hormonelt. Jeg var også kvalm, noe jeg ikke har vært siden uke 9 før det. Fikk ny EL 2 uker på dagen omtrent etter SA. Så kroppen var tydeligvis fort klar til å begynne på nytt.. Anonymkode: 36e28...0a6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Takk for svar, alle sammen❤ Det hjelper å høre hvordan andre opplevde dette, for det finnes så lite informasjon om slikt på nettet. Det som finnes på seriøse nettsider blir veldig klinisk. Noe av det verste var å tenke på hva jeg skulle gjøre med fosteret når det eventuelt kom, men jeg er innlagt på sykehuset og så det ikke blant alt som kom ut. Føler magen allerede har blitt litt mindre, men mulig det bare er psykologisk siden jeg har mistet så mye blod. Ellers gikk også vannet mitt (hadde ikke tenkt at det skulle skje!), og jeg har blødd noe så hinsides. Drakk litt kaffe tidligere i dag og det var faktisk godt (første gang siden uke 6?). Ellers har jeg blitt veldig godt ivaretatt på sykehuset og føler meg heldig som bor i Norge når slikt først skjer. Håper det klaffer fort for dere som skal prøve igjen og at vi aldri må gjennom dette en gang til❤ Ts Anonymkode: 3fa0d...66a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå