Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play


Ctrl

Anbefalte innlegg

Så gøy å være i gang. Jeg forstår hvorfor Victor fikk mistanke på seg, han virker å være så sprudlende som person (for de som bare kjenner han fra tv etc som vi må anta de andre gjør bortsett fra bestekompisen) men etter han ble forræder har han vært stille og virkelig voktet sine ord ut i fra klippingen syns jeg! 
 

De valgte å friste en som de anser som «rolig og taktisk»… kan det være gameren (Emilie?), eller sjakk-kollegaene? Var vel ikke et eneste intervju med førstnevnte etter frokosten, flere intervju med Heidi og Torstein fremstår kanskje ikke som så rolig🤔 Syns vedkommende i kappe så stor/høy ut så egentlig ikke Emilie men det kan være vinkel det er filmet i. Heller mest mot at det var Torstein og at de vil velge en som Torstein; smart, strategisk etc?? Eller kan de ha gått for Aslak? 
 

Nei, neste fredag kan ikke komme fort nok🫣😂

Endret av Mperle
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adobyen skrev (32 minutter siden):

Sjekk også på tv2 nettsiden etter at dere har sett episodene. Kommer mye gøy der. Gøy å se reaksjonen på den utstemte i kveld da de avslørte hvem som var forrædere 😂

Litt av en reaksjon! Reaksjonen gir jo ikke mening i det hele tatt 😆 Hvem i alle dager kan han reagere slik mot?! Må jo enten være Torstein siden Hkeem var så bastant ovenfor han, eller hans kamerat Sero som stod han nært. Men Sero gjorde ingenting fra eller til mot Hkeem, så... Nei, dette var irriterende forvirrende 😜 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 minutt siden):

Så gøy å være i gang. Jeg forstår hvorfor Victor fikk mistanke på seg, han virker å være så sprudlende som person (for de som bare kjenner han fra tv etc som vi må anta de andre gjør bortsett fra bestekompisen) men etter han ble forræder har han vært stille og virkelig voktet sine ord ut i fra klippingen syns jeg! 
 

De valgte å friste en som de anser som «rolig og taktisk»… kan det være gameren (Emilie?), eller sjakk-kollegaene? Var vel ikke et eneste intervju med førstnevnte etter frokosten, flere intervju med Heidi og Torstein fremstår kanskje ikke som så rolig🤔 Syns vedkommende i kappe så stor/høy ut men det kan være vinkel det er filmet i. Heller mest mot at de vil velge en som Torstein, smart, strategisk etc?? Eller kan de ha gått for Aslak? 
 

Nei, neste fredag kan ikke komme fort nok🫣😂

Syns både Aslak og Katrine ikke ble intervjuet/ så tenkte på de. Og så ser man i en teaser at Aslak leser et brev, men det kan jo være noe annet senere også og ikke bety noe. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang forræder nr 3: Tenker Torstein gir mest mening.

Torstein passer godt til beskrivelsen, snakket bare om mistanken mot han i intervjuer, og så generelt litt mer stresset ut på slutten. Og han virker som en som ville takket ja til rollen.

Hadde vært morsomt om det var Sero. Sero virker også som en skarp type, kanskje ikke rolig alltid, så beskrivelsen passer kanskje ikke helt. Men han meldte HKEEM til oppdraget på en veldig anonym og tilfeldig måte, klarte å dra all oppmerksomhet over på han, så det er veldig bra spilt hvis det er han. Han ville jo veldig gjerne være forræder, om de andre hadde lagt merke til/hørt det, så er han jo et greit valg, for det viktigste ved å friste er å ikke få et nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (49 minutter siden):

Litt av en reaksjon! Reaksjonen gir jo ikke mening i det hele tatt 😆 Hvem i alle dager kan han reagere slik mot?! Må jo enten være Torstein siden Hkeem var så bastant ovenfor han, eller hans kamerat Sero som stod han nært. Men Sero gjorde ingenting fra eller til mot Hkeem, så... Nei, dette var irriterende forvirrende 😜 

Eller en av de litt anonyme da🤪 irriterende ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte abonnement bare fordi Torstein Bae er med (elsker nrk-sjakk), så jeg fikk rimelig høy puls av dette :ler:

Gøy at det er litt action så tidlig! Jeg så ikke mye av forrige sesong, men av det lille jeg fikk med meg satt alle som en saueflokk og stemte på samme person, tilsynelatende basert på ingenting. Det virket veldig tamt, så jeg datt helt av. Gøy (og frustrerende) med hemmelig tredjemann også, det er vel nytt? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

os Maxilla skrev (6 minutter siden):

Jeg kjøpte abonnement bare fordi Torstein Bae er med (elsker nrk-sjakk), så jeg fikk rimelig høy puls av dette :ler:

Gøy at det er litt action så tidlig! Jeg så ikke mye av forrige sesong, men av det lille jeg fikk med meg satt alle som en saueflokk og stemte på samme person, tilsynelatende basert på ingenting. Det virket veldig tamt, så jeg datt helt av. Gøy (og frustrerende) med hemmelig tredjemann også, det er vel nytt? 

Nytt ja, gøy å bli litt engasjert i gjetting, men syns samtidig at noe av moroa er å vite hvem de er så man har mer oversikt og kan følge spillet.
Men forstod det som at vi får vite hvem det er etterhvert? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det er så spennende. Tror de har valgt Sero så bli spennende å se hvem det er. Tror foræderne år vil bli avslørt. Hvis de har fulgt med forrige sesong må de ha lært noe.

Jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis alle tre foræderne ble avslørt før en kom halveis i sesongen?😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Å det er så spennende. Tror de har valgt Sero så bli spennende å se hvem det er. Tror foræderne år vil bli avslørt. Hvis de har fulgt med forrige sesong må de ha lært noe.

Jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis alle tre foræderne ble avslørt før en kom halveis i sesongen?😂

De får jo da muligheten til å tvinge over andre. Det er derfor Heidi spiller så genialt i år! Å sanke "bevis" mot forræderne uten å stemme de ut, og la forræderne tenke på deg som en alliert, er både en måte å sikre seg selv og å gjøre spillet mer oversiktlig for alle, for da kommer det ikke nye forrædere

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (15 timer siden):

Syns både Aslak og Katrine ikke ble intervjuet/ så tenkte på de. Og så ser man i en teaser at Aslak leser et brev, men det kan jo være noe annet senere også og ikke bety noe. 

Jeg tenkte på det samme, men på frokosten etter en ble fristet over så satt Aslak alene med Lasse og Anne Marie og ertet dem litt med at det ville vært gøy om de var forrædere. Tenker det er lite sannsynlig han ville gjort det om han nettopp var blitt fristet over. Håper egentlig Aslak blir forræder på et tidspunkt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snowbrigade skrev (7 timer siden):

De får jo da muligheten til å tvinge over andre. Det er derfor Heidi spiller så genialt i år! Å sanke "bevis" mot forræderne uten å stemme de ut, og la forræderne tenke på deg som en alliert, er både en måte å sikre seg selv og å gjøre spillet mer oversiktlig for alle, for da kommer det ikke nye forrædere

Tenkte på det samme! Tror Heidi blir en bra og strategisk lojal i år. Litt mer spennende om ikke alle går like saueflokk mot den ene lojale etter den andre, som i fjor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wildanden skrev (1 time siden):

Tenkte på det samme! Tror Heidi blir en bra og strategisk lojal i år. Litt mer spennende om ikke alle går like saueflokk mot den ene lojale etter den andre, som i fjor.

er ett bra sosialt eksperiment. Er jo sånn i den virkelige verden alle følger stort sett saueflokken i mye uten å ha en egen mening

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snowbrigade skrev (23 timer siden):

Ang forræder nr 3: Tenker Torstein gir mest mening.

Torstein passer godt til beskrivelsen, snakket bare om mistanken mot han i intervjuer, og så generelt litt mer stresset ut på slutten. Og han virker som en som ville takket ja til rollen.

Hadde vært morsomt om det var Sero. Sero virker også som en skarp type, kanskje ikke rolig alltid, så beskrivelsen passer kanskje ikke helt. Men han meldte HKEEM til oppdraget på en veldig anonym og tilfeldig måte, klarte å dra all oppmerksomhet over på han, så det er veldig bra spilt hvis det er han. Han ville jo veldig gjerne være forræder, om de andre hadde lagt merke til/hørt det, så er han jo et greit valg, for det viktigste ved å friste er å ikke få et nei.

Er det ikke litt dumt av forræderne å velge Torstein når han fra første sekund blir sett på som en god spiller og en alle er veldig obs på og redd for og mistenker?

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (12 timer siden):

Er det ikke litt dumt av forræderne å velge Torstein når han fra første sekund blir sett på som en god spiller og en alle er veldig obs på og redd for og mistenker?

Jo, kanskje, men så lenge den nye forræderen holder mistanken borte fra dem selv er det jo greit. Det må være en som er rolig og smart (det skrev de jo selv, men det er jo uansett et fornuftig valg!), en de tror ikke vil endre seg totalt, og ikke minst en de tror vil takke ja - som jeg tenker er det aller aller viktigste. Han var vel ikke en av de som det hadde blitt snakket mest om før første natta heller, såvidt jeg vet, og det er jo det de måtte gå utfra.

Og så passer det jo med at forræderne ikke stemte på han (såvidt jeg husker), og at det eneste vi så i intervjuer var å si at det begynner å komme litt mistanke mot han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snowbrigade skrev (21 minutter siden):

Jo, kanskje, men så lenge den nye forræderen holder mistanken borte fra dem selv er det jo greit. Det må være en som er rolig og smart (det skrev de jo selv, men det er jo uansett et fornuftig valg!), en de tror ikke vil endre seg totalt, og ikke minst en de tror vil takke ja - som jeg tenker er det aller aller viktigste. Han var vel ikke en av de som det hadde blitt snakket mest om før første natta heller, såvidt jeg vet, og det er jo det de måtte gå utfra.

Og så passer det jo med at forræderne ikke stemte på han (såvidt jeg husker), og at det eneste vi så i intervjuer var å si at det begynner å komme litt mistanke mot han. 

Ja det er mange perspektiver og vanskelig å tenke seg til. Blir spennende, håper vi får vite i neste episode 😁 

tror jeg fortsetter å holde meg til ideen om en av de litt mer under radaren folka Katrine eller evelina, eller evt Aslak. 
men reaksjonen til hkeem kan jo kanskje tyde på Torstein🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Når de skulle velge hvem de skulle friste sa de ikke "han" da? Eller er det bare jeg som har hørt feil. Har ikke orket å sjekke flere ganger altså. Synes bare jeg hørte at de sa han 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Torstein er 3. forræder. 

Litt gøy at forræderne går mot hverandre, var nok lurt for veien videre. Også veldig gøy at de tok en forræder så tidlig. Det gjør jo noe med spillet. 

Veldig synd da, liker Anne Marie veldig godt! Nå sliter nok de som ikke stemte på henne - Lasse og Emilie. Samtidig så håper jeg folk ser at det blir veldig åpenbart om det skal være de to. Mistanken mot Lasse har jo vært der litt allerede også (og ble ikke mindre av at han stemte samme som AM), men ting snur fort.

Aslak har skjold til neste program. Spent på om forræderne velger noen fra den gruppa eller ikke. Eller om de velger å friste. 
Usikker på hva som er lurt her. 

Om dagens utfall! 

Endret av Tulla25j
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...