Gå til innhold

Forræder vår 2023 - TV2 Play


Ctrl

Anbefalte innlegg

NB! Forræder 2023 sendes ikke på TV2s hovedkanal, kun på TV2 Play.
Spoiling er derfor uunngåelig, og jeg oppfordrer dere til å ikke klikke inn på tråden før dere har sett siste program.

Deltakere:

Bestevennene Abdulhakim «Hkeem» Hassane (25) og Serhat Yildirim (24)

Ekteparet Anne Marie Ottersen (77) og Lasse Lindtner (67)

Mor Katrine Moholt (49) og datteren Evelina (23)

Kollegaene og kameratene Victor Sotberg (31) og Robin «Rob The Sir» Hofset (31)

Venneparet Aslak Maurstad (30) og Emilie «Emzia» Helgesen (32)

Sjakkentusiastene Torstein Bae (43) og Heidi Røneid (40)

Barne-TV-kollegaer og venneparet Margrethe Røed (46) og Matias Alegria (27)

Samboerparet Jennie Sofie Lie Pickl (22) og Tarjei Svalastog (24)

https://www.tv2.no/underholdning/forraeder/dette-er-de-nye-forraeder-deltakerne/15393774/

Om endringene i programmet: https://www.tv2.no/underholdning/forraeder/gjor-store-forraeder-endringer/15399576/

https://www.tv2.no/forraeder/

Premiere TV2 Play fredag 28.04.2023!

Endret av Ctrl
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ctrl skrev (1 time siden):

INGEN SPOILING - TRÅDEN FØLGER SENDINGENE PÅ LINEÆR-TV - KOMMENTARER FØR DEN TID MÅ SKRIVES INNI SPOILERTAG!

https://www.tv2.no/forraeder/

Premiere fredag 28.04.2023!

 

Premieren er på TV2 Play. Når begynner den på TV2 Direkte?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (12 minutter siden):

Premieren er på TV2 Play. Når begynner den på TV2 Direkte?

Ehm.. Jeg tok for gitt at Forræder ble sendt på TV2 samme dag som den har premiere på Play, men det ser ikke ut til at Forræder sendes på lineær-tv i vår! Jeg kan ikke finne det i programoversikten i det hele tatt. Utrolig rart å utelate Forræder fra TV, ettersom det var en seersuksess og at TV2 ellers er så full av repriser i beste sendetid!

Men her skal vel kundene tvinges over på TV2 Play? Gjerne i tillegg til sitt TV-abonnement? 

#TV2grisk

Skal endre tråden.

Edit: Fant denne:

https://kampanje.com/medier/2023/03/tv2-dropper-a-vise-forrader-pa-linear-TV-en-ny-vri/

Endret av Ctrl
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke til å kjøpe TV2 Play pga Forræder. 

Synes det er veldig kjipt. Men det tenker jeg forsåvidt også om mye annet jeg ikke får sett, som alt som går på Netflix -fordi jeg ikke har Netflix.

Men hvorfor har TV2 en hovedkanal nå egentlig? Tid for hjem legges ned og det beste programmet på mange år (Forræder, hvis det var uklart) skal ikke sendes der. Hva skal TV2 brukes til videre? Når de også sier at de skal sende flere konsepter eksklusivt på TV2 Play? Skal det bare gå Home and Away, repriser fra mange år tilbake og drit på TV2? 

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (3 timer siden):

Ehm.. Jeg tok for gitt at Forræder ble sendt på TV2 samme dag som den har premiere på Play, men det ser ikke ut til at Forræder sendes på lineær-tv i vår! Jeg kan ikke finne det i programoversikten i det hele tatt. Utrolig rart å utelate Forræder fra TV, ettersom det var en seersuksess og at TV2 ellers er så full av repriser i beste sendetid!

Men her skal vel kundene tvinges over på TV2 Play? Gjerne i tillegg til sitt TV-abonnement? 

#TV2grisk

Skal endre tråden.

Edit: Fant denne:

https://kampanje.com/medier/2023/03/tv2-dropper-a-vise-forrader-pa-linear-TV-en-ny-vri/

 

Ja, det virker nesten som de vil tvinge seerne over til TV2 Play slik at de kan tjene mer penger. Alternativt får vi starte en aksjon for å få TV2 til å sende 'Forræder' på hovedkanalen.   🤬

Hvor er Erlend og Steinar når vi trenger dem? 😁

Endret av NordicViking
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

Så rart at de ikke bryr seg om seere på den ordinære tv-kanalen.  Dårlig gjort mot de som har ventet på en ny sesong.  Selv har jeg tv2Play, og liker best å se alt der uten reklame.

Hvis noen ønsker det, så kan vel f.eks spoilertagg innføres frem til et bestemt klokkeslett?

Gleder meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gleder meg😀 lurer på om de legger ut bare en og en episode eller alt på en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosemarin skrev (8 timer siden):

Gleder meg😀 lurer på om de legger ut bare en og en episode eller alt på en gang?

Ser ut som om det er en og en episode. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy vri med at vi ikke får vite hvem den tredje forræderen er i første episode! Gleder meg til å se videre :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løkbolle skrev (4 minutter siden):

Muligens Heidi

Det hadde vært gøy. 
de intervjua Katrine og Aslak veldig lite- så tenkte kanskje en av dem..😝 eller Evelina.. var et eller annet med henne ved frokosten.

Endret av rosemarin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen
rosemarin skrev (21 minutter siden):

Det hadde vært gøy. 
de intervjua Katrine og Aslak veldig lite- så tenkte kanskje en av dem..😝 eller Evelina.. var et eller annet med henne ved frokosten.

Spennende!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra! Vi er i gang! :D 

Første episode (legger den i spoilertag i tilfelle folk ikke har sett den): 

Spoiler

Første oppgave med å avsløre sin partner under maska hadde ikke så mye for seg. Sjansen for at noen spiller et høyt spill fra start for å få seg en tur i skjoldrommet anså jeg som null. Og det var ingen som prøvde heller. 

Forræderne ble Anne Marie og Victor. To motpoler. Anne Marie tilbaketrukket og seriøs, mens Victor er sprudlende med armer og bein overalt. Tror de begge kommer til å bli mistenkt tidlig. For det er mistenkelig å både være passiv og for mye, samt balansere seg selv med disse utgangspunktene.

Rart at Aslak kastet seg momentant rundt med å mistenke Jennie basert på... eh.. ingenting. 

Andre episode:

Spoiler

Anne Marie og Victor valgte å friste noen, som da takket ja. Vi fikk ikke vite hvem. Spenstig og kjedelig på samme tid. Nå er det bare å spekulere 😜 

Rådsalen ble kaotisk. Folk anklaget hverandre over en lav sko. Både Torstein, Hkeem og Sero kom dårlig ut av det. Og stemmegivningen ble likt mellom Torstein og Hkeem, der Hkeem tapte stemmegivningen tilslutt, og sjekket ut som lojal. 

Synes det var likegreit at Hkeem sjekket ut. Han ble litt mye. 

Anne Marie fikk to stemmer, og Victor fikk èn. Så de er begge på lista over mistenkte. Den tredje forræderen har jeg ikke snøring på hvem er. Men jeg lurer litt på om Emilie er det. En uskyldig og strategisk gamer som lusker i skyggene. Det er vanskelig å mistenke henne fordi hun seiler ganske godt mellom all lurvelevenet. 

Gleder meg allerede til neste fredag! :D 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Sjekk også på tv2 nettsiden etter at dere har sett episodene. Kommer mye gøy der. Gøy å se reaksjonen på den utstemte i kveld da de avslørte hvem som var forrædere 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (20 minutter siden):

Sjekk også på tv2 nettsiden etter at dere har sett episodene. Kommer mye gøy der. Gøy å se reaksjonen på den utstemte i kveld da de avslørte hvem som var forrædere 😂

Ja det var en voldsom reaksjon han fikk av å se tredjemann! Nysgjerrig!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...