AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #1 Skrevet 13. april 2023 Jeg plages med menssmerter. Er tidlig i graviditet. Er ikke bekymret da jordmor har sagt at det er normalt så lenge jeg ikke blør. Men sliter med å komme meg på jobb, noen andre som har opplevd dette? Blitt sykemeldt for det? Anonymkode: d65c0...485
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Jeg er 4 + 2 nå og kjenner at jeg har sånne "mensmurringer" nede i magen nesten hele dagen. Vil tippe det er fordi noe der nede utvider seg. Det er ikke like smertefullt som menssmerter, det har jeg ganske kraftige av til vanlig. Jeg er foreløpig i jobb, men har få andre symptomer, har f.eks. ikke opplevd noe særlig med kvalme enda. Anonymkode: 406ad...692
Snubi Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Er 8+5, hatt det ganske ofte siden uke 5-6, i tillegg til intens kvalme. Har klart å være i jobb hele tiden. Aldri hørt (av de jeg har lest om eller snakket med) at disse smertene er så ille at man må sykemelde seg, da ville jeg hørt med en lege i så fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå