AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg ELSKER slik motivasjon😁 Anonymkode: d8249...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 Vil som regel spy, hater å løpe😗 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Del Skrevet 11. april 2023 Vel, jeg puster og peser. Blir rød i fjeset, eller lilla. Hjertet dunker hardt, det gjør vondt i brystet. Beina føles blytunge, og jeg får en ekkel metallsmak i munnen. Å jogge er det verste jeg vet. Anonymkode: c29e2...114 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #4 Del Skrevet 12. april 2023 Ok, dere trenger ikke svare hvis dere hater å jogge😂 Anonymkode: d8249...083 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Del Skrevet 12. april 2023 Etter rolige løpeturer ute: Godt humør, fornøyd med meg selv, friske kalde kinn (når det ikke er sommer) Digg følelse i dusjen etterpå og når jeg slenger meg på sofaen kjenner jeg at kroppen blir salig og at man er sliten på en god måte i kroppen. Etter harde intervaller: Gjennomsvett og deilig følelse av å ha gitt alt, selv om de siste intervallene var tunge. Mestringsfølelse av å ha gjennomført det jeg hadde plan om å gjøre og "sto i" ubehaget. Men også underveis i tunge intervaller så syns jeg det er motiverende å gøy å gjennomføre det selv om det er et blodslit. Gir en veldig mestringsfølelse. Anonymkode: d6ffe...667 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Del Skrevet 12. april 2023 Glede over å ha fått en times egentid med god musikk på øret Anonymkode: 6e4c6...3bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #7 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, dere trenger ikke svare hvis dere hater å jogge😂 Anonymkode: d8249...083 Og du trenger ikke å spørre om du ønsker BARE positive svar Anonymkode: 50d06...50b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 12. april 2023 #8 Del Skrevet 12. april 2023 Jogging i nærområdet gir meg ikke så mye, så jeg pleier å kjøre til fjellene rundt her. Det er lite som slår følelsen når man har pusha hardt opp en fjellside og når toppen. Spesielt hvis været er dritt og vinden slår i ansiktet. Man føler seg som en verdensmester, spesielt hvis du klarte å komme deg opp raskere enn sist. Jeg elsker det mentale aspektet. Hjernen vil alltid gi opp først. Hvis du klarer å overkjøre det, så har kroppen ofte mer å gi. Også er det gleden av å kunne gjøre dette i naturen, det er noe eget ved det. Det er definitivt de hardeste øktene som gir meg mest en følelse som er ganske lik eufori, men roligere turer gir absolutt en god følelse og godt humør det også. Altså, jeg ELSKER å løpe i fjellet 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #9 Del Skrevet 12. april 2023 10 hours ago, AnonymBruker said: Vel, jeg puster og peser. Blir rød i fjeset, eller lilla. Hjertet dunker hardt, det gjør vondt i brystet. Beina føles blytunge, og jeg får en ekkel metallsmak i munnen. Å jogge er det verste jeg vet. Anonymkode: c29e2...114 Det kalles dårlig kondisjon. Du kan faktisk lære å like det! Anonymkode: ff0e5...c1f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #10 Del Skrevet 12. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og du trenger ikke å spørre om du ønsker BARE positive svar Anonymkode: 50d06...50b Hey, det er min tråd , okei? HI søkte kun etter motivasjon. Anonymkode: d8249...083 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #11 Del Skrevet 12. april 2023 Lykkefølelse. Fysisk velbehag. Rusfølelse 🙂 Anonymkode: 64e28...9d2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #12 Del Skrevet 13. april 2023 Glad, oppstemt og i veldig godt humør Anonymkode: 1ec83...171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #13 Del Skrevet 13. april 2023 Behag over å ha kommet meg ut og oppfylle helserådene 😅 oooog. Rutinen, når den setter seg. Motviljen mot å jogge går over i lysten til å jogge. hjertet pumper, svetten, varmen, og jeg gjør det i naturen så jeg blir samtidig rolig i sjela. Jeg sliter med angst, så trening er livsviktig for meg. Det er nesten de eneste gangene jeg slipper maset fra mitt eget hode og ikke minst, effekten det har på kroppen, både i øyeblikket og over tid. Det er det samme med annen trening, men for meg er det også noe med å kunne være ute når jeg trener. Anonymkode: 68d5e...faf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 17. april 2023 #14 Del Skrevet 17. april 2023 Jeg er alltid i godt humør etter en løpetur. Ikke fordi jeg er fornøyd med meg selv, men mest fordi det skjer noe kjemisk i kroppen, tror jeg. Og så blir jeg ekstra glad når jeg løper i skogen (eller på fjellet), når jeg får en naturopplevelse med på kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #15 Del Skrevet 17. april 2023 helt for jævlig Anonymkode: 98b3f...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #16 Del Skrevet 17. april 2023 Fin tråd hi. Jeg liker følelsen etter jeg har løpt, men må innrømme at jeg jobber med mitt eget hode når jeg løper.. Tenker altfor mye på hvor sliten jeg er og hvor kjedelig det er. Liker egentlig bedre å trene ballidrett og liknende, men knærne er ødelagt, så jobber med å like og jogge istedet.. Anonymkode: e997b...44c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau87 Skrevet 17. april 2023 #17 Del Skrevet 17. april 2023 Rett og slett euforisk 😆😀 Elsker følelsen det gir å kjenne at man har brukt kroppen 😃 Hater når det står på, men gud for en god følelse etterpå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå